הסריקות לאיתור המחבלים
(צילום: דוברות המשטרה)

48 שעות של מצוד

כמעט יומיים חלפו מאז הפיגוע באלעד, אבל המחבלים אסעד אל-ריפאעי וסובחי אבו שקיר עדיין לא נתפסו. אמש הותר לפרסום כי השניים, שוהים בלתי-חוקיים שלא החזיקו בהיתר כניסה, הוסעו לאלעד על ידי נהג ההסעות אורן בן יפתח, שנרצח על ידם במכות גרזן. הנחת העבודה של המשטרה וצה"ל היא שהרוצחים עדיין בשטח ישראל, וביממה האחרונה הוגברו החיפושים ביישובים הערביים ובקו התפר. הטבח והמצוד, דקה אחר דקה.
2 צפייה בגלריה
יחיא סינוואר נואם בעזה
יחיא סינוואר נואם בעזה
סינוואר נואם בעזה, בשבת שעברה

"חיסול סינוואר יוביל לרעידת אדמה"

בהצהרה ראשונה מאז ההסלמה של דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, ועל רקע הרמיזות הישראלית לפיהן מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר אינו חסין, אמר עוביידה: "אנחנו מזהירים את האויב ואת הנהגתו כי פגיעה ביחיא סינוואר או מי ממנהיגי ההתנגדות תוביל לרעידת אדמה". לדבריו, "אירועי שומר החומות יהיו בגדר אירוע רגיל בהשוואה למה שיראה האויב. מי שיקבל החלטה לחסל את סינוואר יכתוב פרק קטסטרופלי בהיסטוריה של הישות הציונית וישלם עליה מחיר יקר בדם והרס".
בכירים ביטחוניים אמרו לפרשננו יוסי יהושוע כי בצה"ל לא ממליצים כעת לחסל את סינוואר. "חמאס בהיסטריה", אמר אחד מהם. "התגובה של הארגון בשעות האחרונות רק מזכירה לכולנו מי התחנן להפסקת אש בשומר החומות ומורתע מאז. ההסתה הפחדנית היא לא יותר מאשר לקיחת טרמפ על הפיגוע באלעד".
הריסת הקומה בה התגורר המחבל מהפיגוע בחומש
(צילום: דובר צה"ל)

נהרסה הקומה שבה גר מחבל מהפיגוע בחומש

כוחות הביטחון נכנסו לכפר סילה אל-חאריתיה שבצפון השומרון והרסו חלק מביתו של עומר ג'ראדאת, מרוצחי יהודה דימנטמן בדצמבר האחרון. במקום התפתחו הפרות סדר, ותושבים בכפר השליכו אבנים ובקבוקי תבערה. צפו בתיעוד הרס הקומה.

רצח את אמו בקריית אתא

דינה שמחון, בת 62 מקריית אתא, נדקרה הלילה למוות בסכין על ידי בנה (42). הבן החשוד נלקח למעצר במתקן פסיכיאטרי.
2 צפייה בגלריה
דינה שמחון
דינה שמחון
דינה שמחון והבניין שבו אירע הרצח
(צילום: ליאור אל-חי, מתוך פייסבוק)

תקיפה אווירית בסוריה: "היעד - מיליציות איראניות"

סוכנות הידיעות הממלכתית בסוריה דיווחה על תקיפה לאור יום באי על נהר הפרת במזרח המדינה. דיווח: התקיפה בוצעה עם כטב"מים אמריקניים.

מתקפת טרור ליד תעלת סואץ: 11 חיילים מצרים נהרגו

לפי הודעת הצבא המצרי, החל מרדף אחרי פעילי הטרור שתקפו את החיילים באזור מבודד בחצי האי סיני, ליד מתקן לוויסות המים הזורמים בתעלה.

"סעודיה תשקיע מיליונים בישראל"

"וול סטריט ג'ורנל" חשף שבאישור בן סלמאן, ובאמצעות קרן ההשקעות של חתנו של טראמפ ג'ארד קושנר, סעודיה תשקיע בהייטק הישראלי - בהשקעה הפומבית הראשונה שלה אי-פעם בארץ.