חוסיין בדא, צעיר בן 23, נורה למוות אמש (שני) ברחוב יפת ביפו. הקורבן, שנפצע תחילה באורח אנוש, פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים וולפסון בחולון – שם נקבע מותו של הצעיר. המשטרה פתחה בחקירת חשד לרצח, הרקע לאירוע הוא פלילי.
2 צפייה בגלריה
אירוע אלימות ברחוב יפת ביפו, חוסין בדא
אירוע אלימות ברחוב יפת ביפו, חוסין בדא
חוסיין בדא וזירת הרצח ביפו
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
שוטרי תחנת יפו וחוקרי מרחב איילון הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. מפקד מרחב איילון תת-ניצב חיים בובליל קיים הערכת מצב בזירה, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 19:37. כאמור, צוות של מד"א העניק לצעיר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה.
חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א אנואר שרקוואי סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפציעות חודרות בגופו. התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויי לב, הנשמות ומתן טיפול תרופתי, ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה כשהוא במצב אנוש".
2 צפייה בגלריה
אוס מלחם נורה למוות בערערה
אוס מלחם נורה למוות בערערה
אוס מלחם נורה למוות בערערה
ב-20:37, שעה לאחר קבלת הדיווח על האירוע ביפו, התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על צעיר כבן 20 שנפצע באורח קשה מדקירה ברחוב אהרון מסקין בבאר שבע, לפי החשד על רקע פלילי. צוות מד"א פינה את הצעיר לבית החולים סורוקה בעיר.
חובש מד"א פלג גולן סיפר: "הפצוע היה בכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות וקשות בגופו. הענקנו לו במהירות טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו מוגדר קשה ויציב".
כמה שעות לאחר מכן נורה למוות אוס מלחם, בן 23 מערערה, ביישוב מגוריו. המשטרה עדכנה כי צוותי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. "כוחות משטרה נמצאים במקום ומבצעים סריקות אחר מעורבים לצד איסוף ממצאים. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי", נמסר. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 129 בני אדם.
פורסם לראשונה: 22:06, 15.07.24