1 צפייה בגלריה
אלון גל
אלון גל
עדויות קשות נגד אלון גל, שמצידו מכחיש
(צילום: תומריקו)
בשתי עדויות מטלטלות, שמתפרסמות הבוקר (שישי) במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות", כתבת העיתון נעם ברקן ובחורה נוספת - "יערה" (שם בדוי), מספרות כיצד הקואצ'ר המפורסם אלון גל כפה עצמו עליהן באופן מיני ובניגוד לרצונן. השתיים באו אליו לייעוץ בתקופות קשות בחייהן.
כשברקן הגיעה אליו, היא הייתה בת 18 וסבלה מאנורקסיה. גל, שהיה מאמן שחייה בחיפה באותם ימים, הזמין אותה לביתו בטענה שיסייע לה - ואז לטענתה קרה האירוע שצילק אותה לעד: "אני משותקת לגמרי, ואין לי מושג איך אני יוצאת מזה", מספרת ברקן, "הוא חזק ממני. הידיים שלי משותקות ולא רק מפחד. הוא מרתק אותן אל הספה בכוח זרועותיו ומשקלו. הוא לא הבן אדם שמישהי רוצה להיכנס איתו לקרב, וגם אם הייתי רוצה, לא היה לי סיכוי. אמרתי לו במפורש שאני לא רוצה - זה היה כל כך ברור שאני לא שם".
"יערה", כמו ברקן, התמודדה עם הפרעות אכילה ולטענתה גל אמר לה שהוא כבר קיים "תהליכי ריפוי" עם בנות נוספות שסבלו מכך. במהלך הפגישה, הוא הציע לבצע "תרגיל". "הוא נגע תחילה בראש, משם עבר לחזה, לשדיים, לישבן. והוא צעק וצעק, עד שהתחלתי לבכות. ואז הוא התיישב לידי וחיבק אותי, ותוך שנייה, היד שלו מתחת לתחתונים שלי".
מאלון גל נמסר בתגובה: "פגשתי בביתי פעם אחת עם נעם ברקן. הכל התנהל בהדדיות. לא היה מגע מיני והיינו לבושים על הספה לאורך כל המפגש. על אף שעברו כ-26 שנה, אני זוכר את המפגש היטב. עם זאת, במידה שנעם מרגישה אחרת באשר למפגש שלנו אני מתנצל על כך מעומק ליבי. פגיעה בה הייתה הדבר האחרון שהייתי רוצה שייחסו לי. "לגבי המקרה השני, של 'יערה', איני מכיר את האלמונית שנותרה בעילום שם, ועל אף שעברו 22 שנים, הייתי זוכר גם זוכר אם היה דבר שכזה. בכל מקרה הדברים לא היו ולא נבראו. לא הייתי אז מאמן או בעל חברה בתחום ולכן הדברים תלושים".
שתי הנשים עברו בדיקת פוליגרף ונמצאו דוברות אמת. העדויות במלואן - היום ב"ידיעות אחרונות" במוסף "7 ימים".