תאונה קשה ליד אשקלון: צעירה נהרגה היום (רביעי) אחר הצהריים ושלוש נפצעו בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 35. שתיים מהפצועות בתאונה, שאירעה בין צומת גבעתי לברכיה, פונו לבית החולים כשמצבן מוגדר קשה. בעקבות התאונה נחסם כביש 35 לתנועה על ידי המשטרה לבאים מכיוון כביש 4.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א במרחב לכיש בשעה 15:48. חובשים ופראמדיקים קבעו את מותה של אישה בשנות ה-20 לחייה, שהייתה ללא רוח חיים עם חבלה רב-מערכתית. הם פינו לבית החולים ברזילי את הפצועות - שתיים מהן במצב קשה והשלישית במצב בינוני.
1 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 35
תאונת דרכים בכביש 35
זירת התאונה
(צילום: דוברות מד"א)
פראמדיק מד"א מקסים נזרי והחובשים של מד"א אנדריי וולקוב וברוך הרשקוביץ סיפרו: "מדובר בתאונה קשה ביותר עם תוצאות טראגיות. כשהגענו למקום ראינו את הרכב, שהיה עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי, ובתוך הרכב נלכדו ארבע נשים בשנות ה-20 לחייהן. מהמושב שלצד הנהג חולצה אחת הנשים כשהיא ללא רוח חיים עם חבלה רב-מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה.
"נהגת הרכב שנפגעה באורח קשה טופלה במקום טיפול רפואי ראשוני, ופונתה לבית החולים כשהיא במצב קשה עם חבלה רב-מערכתית. במושב האחורי ישבו שתי בנות שנפצעו - אחת באורח קשה עם חבלות בראש ובגפיים, והשנייה עם פציעות בגופה במצב בינוני. הענקנו להן טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב, ופינינו אותן באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבן של שתיים קשה ואחת במצב בינוני. מדובר בטרגדיה קשה ביותר".