חברת הכנסת לימור סון הר מלך ממפלגת עוצמה יהודית התייחסה היום (שני) לסערה שעורר הבוקר ח"כ חנוך מיליביצקי מהליכוד, כשטען שהוא "מעדיף רוצחים יהודים על פני רוצחים ערבים". לטענתה, "דבריו הוצאו מהקשרם. מי שרוצח יהודי כי הוא מתנגד לקיומה של מדינת ישראל ומתנגד לקיום שלנו כעם במדינה הזו, הוא לא דומה בעיניי ליהודי שרצח".
ח"כ מילביצקי, נזכיר, אמר את הדברים לח"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) בדיון על פטור מחובת הנחה להצעת החוק לשלילת אזרחות או תושבות של מחבלים, והוסיף כי "במדינת היהודים, אני מעדיף יהודים על פני ערבים לא נאמנים לפה".

1 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
"אני יהודייה, יש לי קודם כל סימפתיה לעם שלי ולאחים שלי נקודה", ח"כ לימור סון הר מלך
(צילום: שלו שלום )
סון הר מלך שנפצעה ואיבדה את בעלה בפיגוע ב-2003, טענה כי צריך להחיל על מחבלים עונש מוות לשם הרתעה. וכשנשאלה האם עונש המוות צריך לחול גם על יהודים שרצחו על רקע לאומני, ענתה: "אני חושבת שמי שרצח ערבי צריך לשבת בכלא עד סוף החיים שלו ומי שרצח יהודי צריך למות".
סון הר מלך הסבירה: "אני חושבת שמושגים של שוויון לא רלוונטיים במקרה הזה. חברי הכנסת הערבים יושבים בתוך הוועדות, תנסה להוציא מהם גינוי על רצח של יהודים זה כל כך אבסורד. אנחנו כל הזמן בעמדה מתנצלת ומגמגמת ואני אומרת אנחנו לא יכולים לייצר משוואה כזו".
ח"כ מעוצמה יהודית הוסיפה: "אני יהודייה, יש לי קודם כל סימפתיה לעם שלי ולאחים שלי נקודה. ומעבר לזה, אני מתנגדת למשוואה הזו שאנחנו מנסים לייצר בין מי שמנסה לערער על קיומה של מדינת ישראל ומתוך המקום הזה רוצח יהודי, לבין מי שרצח ערבי. זה לא דומה".