נועה ארגמני (25), שנחטפה ממסיבת הנובה ברעים וחולצה ב"מבצע ארנון" לפני כחודש וחצי, ספדה הערב (ראשון) לחבריה ליאור טקאץ ויבגני פוסטל, שנרצחו במסיבה. "חברים שלי, פרטנרים שלי לחיים, למסיבות, לצחוקים, לטוב ולרע", כתבה בסטורי באינסטגרם.
היא הוסיפה: "אומנם נרצחתם ב-7.10, אבל את ההודעה על כך קיבלתי שמונה חודשים מאוחר יותר, לאחר שחולצתי. איך בכלל אפשר לחזור למציאות כשאני יודעת שאתם לא חלק ממנה? הייתם חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, כל אחד מכם בדרך שלו. איך אותה מסיבה שהלכנו אליה ביחד הפכה לטרגדיה כל כך נוראית.
"תמיד אזכור אתכם בתור האנשים השמחים שאתם, עם חיוך ענק ולב רחב. תודה על כל הרגעים שהענקתם לי ביחד איתכם. על כל החוויות, על ארוחות שישי, על מסיבות, על שיעורים לחיים ואפילו גם על שיעורים פרטיים בקורסים באוניברסיטה. אוהבת אתכם המון. ת.נ.צ.ב.ה".
ארגמני חולצה כאמור בחודש שעבר, במבצע הירואי ומורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, שפעלו בלב נוסייראת שבמרכז רצועת עזה. במבצע חולצו גם החטופים אלמוג מאיר ג'אן (21), שלומי זיו (40) ואנדריי קוזלוב (27), ובו נהרג לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה. לאחר שחזרה עודכנה כי בן זוגה אבינתן אור עדיין מוחזק בשבי.