נתניה: חשד לרצח גבר נדקר למוות
(צילום: רענן בן צור )

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד איזי טירונך, תושב נתניה בן 36, בגין רצח של טיגבו ראובן בקיוסק בנתניה לפני כשבועיים וחצי. מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז, עולה כי השניים שהיו מכרים, פגשו האחד בשני בקיוסק בעיר ושתו משקאות אלכוהוליים. לאחר ויכוח שהתפתח ביניהם, הנאשם דקר למוות את המנוח. השניים היו מוכרים למשטרה.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שגיא שגב, ב-15 במרץ בצהריים הגיע טירונך לקיוסק ברחוב בן צבי בנתניה כשהוא נושא בכיס מכנסיו סכין מתקפלת בעלת להב באורך 10 ס"מ. המנוח שהה גם כן בסביבת החנות, ומדי פעם שתה כל אחד מהם משקאות אלכוהוליים.
2 צפייה בגלריה
הזירה בנתניה
הזירה בנתניה
הזירה בנתניה
(צילום: רענן בן צור )
סמוך לשעה 16:30, החל בין השניים ויכוח במהלכו קיללו זה את זה. בהמשך, עמד המנוח בכניסה לקיוסק ונשען על המקרר הסמוך. הנאשם ניגש למנוח, אחז בכתפו ואמר לו להתלוות אליו. המנוח הזיז את ידו של הנאשם מכתפו והכה מכה קלה אחת בפניו של הנאשם.
בתגובה דחף הנאשם את ראשו של המנוח לאחור, אחז בצווארו וחנק אותו, והיכה אותו באגרופים בראשו ובפניו. בשלב זה, הלך הנאשם מספר צעדים לאחור, שלף מכיס מכנסיו את הסכין, וניגש למנוח, שנותר שעון על המקרר, כשהסכין בידו.
הוא החל לדקור בחוזקה את המנוח באמצעות הסכין בחלקי גופו השונים בכוונה לגרום למותו. מיד לאחר מכן, עזב הנאשם את המקום כשהוא מותיר את הנרצח שהתמוטט על הרצפה, מחוסר הכרה ומתבוסס בדמו. הוא הובהל לבית החולים "לניאדו", וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
הזירה בנתניה
הזירה בנתניה
הזירה בנתניה
(צילום: רענן בן צור )
בבקשת המעצר כתב עו"ד שגב: "מעשיו מקימים עילת מעצר. שכן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון הציבור. על מסוכנותו הגבוהה ניתן ללמוד מנסיבותיו החמורות של האירוע, אשר תחילתו בנשיאת סכין, וסופו בתקיפה ברוטאלית של המנוח ודקירתו בדקירות קטלניות שגרמו למותו".
הנאשם טען בחקירתו כי ביצע את המעשה לאחר שהמנוח הציק לו, תקף אותו ושלף נגדו סכין. לפי הפרקליטות, תיעוד מצלמות האבטחה שולל את העובדה שהמנוח שלף נגדו סכין.