1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו עם נועה קירל בברכה לראש השנה
בנימין נתניהו עם נועה קירל בברכה לראש השנה
סרטון "ראש השנה" של נתניהו בהשתתפות קירל
שני קצינים בצה"ל ננזפו בעקבות השתתפותה של הזמרת נועה קירל בסרטון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - בניגוד לפקודות הצבא. כך מסר היום (רביעי) דובר צה"ל.
"האירוע תוחקר והופקו לקחים פנימיים ביחידה בנוגע להליך האישור לאירועים מסוג זה", נמסר, "כחלק מתהליך הפקת הלקחים, רע"ן תרבות ומפקד המערך ננזפו. מעבר לכך, בימים הקרובים יופץ חידוד למנהלים האישיים של החיילים הרלוונטיים בנוגע לנוהל אישורי עבודה". עוד צוין בהודעת הצבא כי "נועה קירל לא נשפטה על המקרה".
הסרטון לרגל החג, "בניגוד לפקודות הצבא"

המקרה אירע בחודש שעבר, כאשר קירל, שמשרתת בימים אלו בצבא, הצטלמה לסרטון עם נתניהו לרגל ראש השנה. אז מסר דובר צה"ל כי היא עשתה זאת בניגוד לנהלי הצבא, ובאישור גורמים שאינם מוסמכים לכך. "הופעה מסוג זה של חיילי צה"ל במסגרות פוליטיות אסורה", אמרו בצה"ל, "החיילת קיבלה אישור מצה"ל בדרגים שאינם מוסמכים לכך".
בסרטון נראים נתניהו וקירל מסבירים לילדים על נגיף הקורונה ועל ראש השנה בצל המגפה. "אני שמח לבשר שמיניתי פרויקטורית לשנה טובה, נ' - בבקשה", נשמע נתניהו אומר כשהוא מציג את קירל. היא מצידה השיבה: "תודה על האמון אדוני ראש הממשלה".
בהמשך פנה נתניהו לאזרחי ישראל, במשותף עם קירל. "ראש השנה חל הפעם בתקופה קצת מיוחדת ואנחנו לא יכולים לחגוג כמו שאנחנו רגילים", הוא אמר. קירל הוסיפה: "אבל אנחנו יכולים להראות אהבה כמו שהיינו רגילים ואפילו יותר". בהמשך השניים הצטלמו בטלפון ושרו יחדיו.
מלשכתו של נתניהו לא נמסרה תגובה בעקבות הדברים, אך טופז לוק, יועצו של רה"מ, צייץ בטוויטר לאחר מכן: "אויש תנוחו, האישורים הנדרשים התקבלו בצורה מסודרת בטרם צולם הסרטון. ממליץ מאוד לצפות בסרטון ובכלל לשמור על כלל ההנחיות. שנה טובה ולא חמוצה וברכות לזמרת השנה נועה קירל".