1 צפייה בגלריה
חנויות סגורות רחוב ריק מאה שערים ירושלים
חנויות סגורות רחוב ריק מאה שערים ירושלים
מאה שערים
(צילום: רויטרס)
צעק "שיקסע, לכו מפה" ושפך מים רותחים: נערה חרדית הותקפה ביום שלישי האחרון על ידי אלמוני ששפך עליה מים רותחים סמוך לשכונת מאה שערים. לטענת הנערה, בת 17 משכונת גבעת המבתר, האדם תקף אותה משום שישבה ברחוב ודיברה עם חברתה.
האירוע התרחש ברחוב חיים עוזר, הסמוך לשכונה החרדית. "אני עובדת בארגון חסד שבו אנחנו מגייסים תרומות לילדים חולי סרטן", סיפרה הצעירה. "סיימתי את העבודה ב-19:00 בערב וירדנו לרחוב כדי לחכות לחברה אחרת שתבוא. הגיעו שני חסידים, ואחד מהם צעק עליי "אתן לא רצויות פה, שיקסע! החוצה, תעופו מפה". אמרתי לו "תסתום את הפה, מה יש לך?".
היא הוסיפה כי "המשכנו לדבר ואחרי חמש דקות הגיע חסיד אחר עם בקבוק מים רותחים ושפך לי על כל הרגליים. זה כאב ושרף לי". היא פנתה למוקד "טרם" לקבלת טיפול רפואי עם כוויות בדרגות 2. "זה מפחיד כשמשהו כזה קורה, אני כל הזמן חושבת מה אם המים הרותחים היו פוגעים לי בראש ובפנים?".
ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה שעדיין מתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה. משטרת ישראל תמשיך לחקור את התלונה במקצועיות וביסודיות, על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות הדין עם המעורבים".