זירת התאונה סמוך למושב יערה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בת 20 מקיבוץ אדמית נהרגה הלילה (בין שבת לראשון) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב ליד מושב יערה בגליל המערבי. שני צעירים בני 21 מקיבוץ אילון שהיו ברכבה של הצעירה נפצעו קשה ובינוני. במשטרה ציינו כי הנהג שפגע ברכב הצעירים, תושב מזרעה כבן 20, עזב את הזירה ובהמשך נעצר. חקירת נסיבות התאונה נמשכת.
הצעירה שנהרגה היא סגן עמית איטח. הלווייתה תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין הצבאי בחדרה.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה ליד מושב יערה
(צילום: כבאות והצלה)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: כבאות והצלה)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
שלושה צוותי כיבוי ממחוז חוף תחת פיקודו של להב איפרח עידן הוזעקו גם הם לזירה. לוחמי האש חילצו את הצעירה מהרכב, וערכו סריקות לשלילת נפגעים נוספים.
הדיווח על התאונה בכביש 899 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר בשעה 00:34. שלושת הנפגעים פונו לבית החולים לגליל המערבי בנהריה. הפרמדיק אדריאן אוקמפו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג. שניים מהצעירים היו ברכב ואחד שכב מחוץ לרכב.
"הצעירה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב-מערכתית קשה. שני הצעירים האחרים היו בהכרה וסבלו מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לשלושה טיפול רפואי מציל חיים מהיר בשטח, העלינו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים".
הרופאים בבית החולים לגליל המערבי נאבקו על חייה של הצעירה, אולם לאחר ניסיונות החייאה ממושכים נקבע מותה. הצעיר שנפצע קשה הועבר למחלקת טיפול נמרץ, מצבו מוגדר קריטי. הצעיר שנפצע בינוני נותח ולאחר מכן הועבר לאשפוז במחלקה הכירורגית.
במשטרה ציינו כאמור כי נהג הרכב הפוגע שלא נזקק לטיפול עזב את זירת התאונה רגלית ובהמשך נעצר. בוחני התנועה חוקרים את נסיבות התאונה.
משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר שבתחומה הקיבוצים אדמית ואילון, אמר: "קיבלנו בצער רב את הבשורות הקשות על תאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הלילה. אין מילים שינחמו באסון כבד זה. אנחנו מחבקים את משפחת ההרוגה והפצועים ומסייעים כמיטב יכולתנו בכל הנדרש".