את תמונת הפרצוף הזחוח והזורח של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש לאחר ההצבעה שהבטיחה לו את חסינותו לפחות עד פגרת הקיץ המתקרבת, צריך כל אזרח ציוני בישראל להגדיל ולהצמיד אל המקרר. להביט בה בכל פעם שהוא מוזג חלב לקפה, ולזכור ולא לשכוח שזהו ראש הממשלה המנותק היהיר ערל הלב והאופורטוניסט ביותר בתולדות ישראל. ראש ממשלה נטול כל זרע מנהיגות, שנראה כי לא גורל העם חשוב בעיניו ולא חיי ילדינו הלוחמים בדרום ובצפון, ולא חיי המילואימניקים הכורעים תחת הנטל, או אלה שמקבלים כבר את הצו השלישי ולא יודעים את נפשם, אלא אך ורק גורל ממשלתו ואין בלתה.
1 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
רה"מ נתניהו במהלך ההצבעה על חוק הגיוס
(צילום: ערוץ כנסת)
ואם היינו צריכים תזכורת לכך שמדובר בממשלה הרעה, הצינית, המנותקת והמפלגת ביותר בתולדות ישראל, זו שמוחצת בקלגסות זחוחת מבט את האתוס הישראלי והציוני שגדלנו עליו, הגיעו ההצבעה באישון לילה על חוק ההשתמטות ומצעד החיוכים המדושנים שחתם אותה, והוכיחו עד כמה עמוקה התהום המוסרית והערכית שאנחנו נמצאים בה. ולא, לא רק בגלל תוכן ההצבעה שמעניק פטור מגיוס לחבורת מאותרגים פריבילגים שבשעה שמיטב בנינו נהרגים מאש המחבלים הם מתחבאים בממ"דה של תורה - אלא בגלל העיתוי האומלל, תרתי משמע, שעות ספורות לאחר שארבע משפחות קיבלו את הבשורה הנוראית מכל.
שהרי אתמול כבר בשעת צהריים רותחת מאימה, החלו לזרום הידיעות אודות הבניין הממולכד שקרס ברפיח ושתחתיו נקברו לוחמי סיירת גבעתי האמיצים. זעקות הכאב המייסרות של יפי הבלורית והתואר והתחנונים לעזרה של הפצועים בתקרית מחצו את נשמתו של כל מי שהידיעה מועכת הלב הגיע לאוזניו. צעדיהם הכבדים של קציני הנפגעים מבשרי האסונות כבר עשו את דרכם במעלה המדרגות אל עבר הנקישה המאיימת שתפלח לנצח את חיי המשפחות האומללות, אבל רק למקום אחד לא הגיעו קריאות השבר – אל מליאת הכנסת. שם עסקים כרגיל. שם מוסר זה שם של דג. אחריות היא מילה במילון. משפחות החטופים הם לוח מטרה לשלוח בו חיצי תרעלה. וחברי הממשלה המשיחית, המנותקת, הנוראית והמסוכנת בתולדותינו, זו שיש בה רק צדיק אחד, שר הביטחון יואב גלנט, מעבירים חוקים אנטי-ציוניים, אנטי-ישראליים, נטולי כל קשר למציאות המדממת שבה הרמטכ"ל מתריע שחסרה אוגדה שלמה לצורכי הלחימה. ואם זה לא מספיק, הם גם צוחקים כל הדרך אל חורבן הבית השלישי - העיקר שיש כיסא עור צבי להתערסל בו ולהמשיך לבזוז את תקציב המדינה ואת תאוות החיים של אזרחיה המותשים.
הממשלה שנולדה בחטא חוק החמץ, ושאסון המהפכה המשטרית שנאחזה בו כבקרנות המזבח גלגל עלינו את טבח 7 באוקטובר, היא לא רק לא כשירה וממיטה עליו מיתות בכל יום, היא גם לא ראויה. לא לדם הנופלים, לא לכאבי הפנטום של הקטועים, לא לקריעת הלב הנצחית של ההורים וגם לא לעם שלנו. הממשלה הזו חייבת ללכת. כדי שיחזרו החטופים וכדי שאנחנו נחזור להיות אנחנו.
ומילה לצעירים החרדים – יש בליבנו יסוד גדול מאוד להאמין שאתם מוסריים וערכיים יותר ממנהיגיכם תאבי השררה
ומילה לצעירים החרדים – יש בליבנו יסוד גדול מאוד להאמין שאתם מוסריים וערכיים יותר ממנהיגיכם תאבי השררה. לא רק אנחנו זקוקים למנהיגים ראויים שירימו את רוחנו אל על – גם אתם. גם אתם צריכים מנהיגים שלא יחסמו אתכם מלהשתלב בחברה הכללית רק מפני שהם דואגים לרווחתם הפוליטית.
פורסם לראשונה: 14:43, 11.06.24