פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום נגד שני אחים מנצרת בגין תקיפה וחבלה של ממש. על-פי כתב האישום, ב-29 ביוני, באמצע היום בנצרת, יצא הקורבן יחד עם אשתו ובתו בת ה-5 מהבית עם הרכב, והבחין במשאית שחוסמת את דרכם. הוא ירד מהרכב ופנה לאחראים על המשאית בבקשה להזיז אותה, אבל הם סירבו לעשות זאת. בהמשך התפתח ויכוח - ואז הקורבן הותקף באכזריות ובאמצעות מקל תוך שהוא שרוע על הרצפה.
התקיפה בנצרת: גבר הותקף מול אשתו וילדיו

בהמשך העלו אותו הנאשמים על עגלת נגרר והמשיכו להכות אותו באגרופים, כפתו אותו והמשיכו לתקוף אותו תוך כדי שהילדה זועקת ובוכה. אשתו הצליחה להרחיק את בעלה מהם ואז אחד מהם לקח מוט ברזל ושוב תקף אותו. כתוצאה ממעשיהם נגרמו לקורבן, חבלות של ממש, פגיעות בראש, בפנים, בצוואר ושאר חלקי גופו.
שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה ומיד עם מעצרם של האחים בוצעו פעולות חקירה מגוונות, הכוללות הורדת מצלמות ואיסוף ממצאים. בתום חקירה מאומצת של שוטרי מחוז צפון הוגש נגדם כתב אישום חמור.
תושב נצרת שמכיר את פרטי המקרה סיפר ל-ynet: "זה מקרה אכזרי מאוד. כמעט רצחו את האיש. לא קל לילדה לשכוח מקרה כזה לאחר שראתה את התקיפה של אביה. צריכים להעניש אותם על התקיפה והנזק הנפשי שנגרם לבני המשפחה". תושבת אחרת אמרה: "טוב שהיה תיעוד למקרה אחרת יהיה קשה להוכיח מי תקף ומה עשו הפושעים האלו. המעשה הזה לא פחות חמור מתיק רצח".