חיזבאללה הודיע היום (רביעי) על ארבעה הרוגים נוספים משורותיו, וסופר כבר 43 הרוגים מתחילת המלחמה - כשמנגד בצד הישראלי נרשמו שמונה הרוגים. מהבוקר היו שלושה ניסיונות לפגוע בכוחות הישראליים לאורך הגבול - בהר דב, בזרעית ובאביבים - ובכל המקרים לא היו נפגעים.
צה"ל השיב אש בכל אחת מהתקריות היום, וסיכל כמה מחוליות המחבלים. למרות זאת, באביבים הצליחו המחבלים לירות נ"ט לעבר טנק.
2 צפייה בגלריה
ירי נ"ט ל אביבים גבול לבנון
ירי נ"ט ל אביבים גבול לבנון
התקרית באביבים
(צילום: אלימלך גרסטל)
הכותרת
המחדל, הלחימה, וההבטחה: מאחורי הקלעים של פעילות שב"כ
20:20
מוקדם יותר היום פרסם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התייחסות ראשונה ללחימה, ובה ביקש להגדיר את ההרוגים בקרבות כמי שמתו במהלך קיום "חובת הג'יהאד בדרך לירושלים" - במקום אלה שרק ביצעו את "חובת הג'יהאד". המטרה היא להדגיש את אחדות הזירות ותמיכת חיזבאללה בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי, ולצורך כך נסראללה גם נפגש עם ראשי ארגוני הטרור סאלח אל-עארורי וזיאד נחאלה שיושבים בלבנון.
עלי שועייב, כתב רשת אל-מנאר של חיזבאללה, דיווח כי שלושה טילים נורו מישראל לעבר לבנון הבוקר. אחד נפל ליד סיור של כוחות צבא לבנון ויוניפי"ל באזור בסטרה, ללא נפגעים. שני טילים נוספים נפלו בשטחים פתוחים ליד רבאע א-תבן שמדרום לכפר שובא.
תיעוד מהתקיפה בסוריה, הלילה

2 צפייה בגלריה
חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה פגישה עם  זיאד נחאלה ו- סאלח אל-עארורי
חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה פגישה עם  זיאד נחאלה ו- סאלח אל-עארורי
נסראללה עם נחאלה ואל-עארורי
בינתיים, הגזרה מתחממת - ולא רק בלבנון. כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה על פיצוצים בדרעא, אחרי שבשעות הלילה היו שתי נפילות באזור רמת הגולן בעקבות שיגורים מסוריה. משרד ההגנה הסורי האשים את ישראל במותם של שמונה אנשי צבא בתקיפות בדרעא, ובפציעה של שבעה נוספים - לצד גרימת נזק למבנים.
בשעות הבוקר דווח בסוריה שצה"ל פיזר כרוזים באזור דרעא וקוניטרה, שבהם נכתב: "למנהיגי ואנשי צבא סוריה, פלגי הטרור הפלסטיניים ממשיכים לירות רקטות משטח סוריה לעבר ישראל. מפקדי הצבא הסורי ובעיקר מפקד חטיבה 112 הם אלו שנושאים באחריות המלאה לכלל פעולות החבלה המתבצעות משטח סוריה. כל מעשה חבלה כלפי מדינת ישראל ייענה ביד ברזל. ראו הוזהרתם".
מאוחר יותר דיווחו בסוריה שישראל הפציצה את מסלול הנחיתה בנמל התעופה הבינלאומי בחלב, בפעם הרביעית בתוך פחות משבועיים. בפעמים הקודמות המטרה הייתה למנוע הגעת כוחות ונשק מאיראן.