1 צפייה בגלריה
עודי טמיזה
עודי טמיזה
עודי טמיזה
(צילום: יריב כץ)
בית המשפט השלום בתל אביב האריך בצהריים (יום ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של עודי טמיזה, בן 21 מאזור חברון, שחשוד באונס צעירה בת 19 בחוף בבת ים. על אף שהצעירה התעמתה עמו וזיהתה אותו במסדר זיהוי, הוא ממשיך להכחיש שתקף אותה. הממצאים, נדגיש, מאששים את תלונת הצעירה שנאנסה.
עורכת דינו של החשוד בבית המשפט, היום
(צילום: ניצן דרור)

החקירה נפתחה בעקבות תלונת הצעירה, שסיפרה לחוקרי המשטרה כי הגיעה בשעת לילה לחוף סי פאלאס בבת ים, והתיישבה לקרוא ספר. לדבריה, שני פלסטינים פנו אליה ודיברו אותה. בשלב מסוים אחד מהם הלך מהמקום והשני גרר אותה לאזור נסתר בחוף, ושם על פי החשד אנס אותה ונמלט. הצעירה פונתה לבית החולים וולפסון בחולון, שם דיווחה על שאירע.
המשטרה פתחה בחקירה ואספה ממצאים בשטח, כולל תיעוד בזירה של החשוד - בן 21 המתגורר באזור חברון ומחזיק באישורי כניסה לישראל. הוא נעצר לחקירה בתחנה והיום תבקש המשטרה בבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו. בחקירתו הכחיש הפלסטיני כל קשר למקרה, וטען שהוא לא אנס את הצעירה ואינו מכיר אותה כלל. הממצאים מבית החולים מאששים את דבריה לפיהם היא נאנסה.
עורכת דינו של החשוד, יעל ניסן, מסרה כי "משום מה, בעימות לא שמו את השניים פנים מול פנים, דבר שפוגע באמצעי הזיהוי. עצם העובדה שלא נעשה מסדר זיהוי לפני העימות פגע בעימות ופוגע ביכולת לזהות אם אדם הוא זה שביצע את העבירה או לא. האמצעי הנכון לעשות זאת הוא מסדר זיהוי לפני שנפגשים חשוד ומתלוננת בתיק, כשהוא כבר מגיע אזוק ומגיע כעצור".