בבית המשפט המחוזי בירושלים יימשך ביום שני בשבוע הבא משפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. הדיון ביום זה צפוי היה להתבטל משום שנראה היה שהעדה שני קוסקס, אם הבית של ג'יימס פאקר, לא תוכל להגיע לדיון, אולם כעת מסתבר שקוסקס תגיע למסור עדות באותו יום.
המשפט ביום שני יעסוק בתיק 1000 (תיק המתנות) שבו נאשם נתניהו במרמה והפרת אמונים. הדיון הבא אחריו ייערך ביום רביעי.
1 צפייה בגלריה
נתניהו מגיע לבית המשפט
נתניהו מגיע לבית המשפט
נתניהו בבית המשפט
(צילום: מוטי קמחי)
ביום שלישי דחו השופטים את בקשת עו"ד עמית חדד, סנגורו של נתניהו, שלא לקיים את הדיונים הללו, וקבעו כי המשפט יתקיים כסדרו. חדד ביקש לבטל את הדיון לפני הבחירות מחשש ל"שימוש פוליטי בדברים שייאמרו בו" ואמר גם כי הפרקליטות אינה מתנגדת, אך השופט משה בר-עם הגיב: "בחקירה הראשית המתוכננת לא אמורות להיות כותרות". השופטת רבקה פרידמן פלדמן הוסיפה שהדיונים יתקיימו, ואמרה כי "אנחנו יודעים על הבחירות לא מהיום".
אתמול ביקרו השופטים את ראש צוות תיק 1000 בפרקליטות מיסוי וכלכלה, התובע אלון גילדין, לאחר שהודיע שקוסקס לא תוכל כפי הנראה להעיד באותו יום, אך כאמור מסתבר כעת שהיא כן תוכל להגיע למסור עדות באותו יום. אחרי עדותה של קוסקס צפויים להעיד כמה עדים נוספים בתיק 1000 למשך זמן קצר, ועדותו של ארנון מילצ'ן עצמו, שתוכננה גם כן להתקיים בקרוב, תידחה עקב פרוצדורה רפואית שמחייבת טיפולים וזמן התאוששות - והוא יופיע בפני השופטים אחרי עדים אחרים בתיק 4000.