מבדיקת ynet עולה כי בשעות האחרונות לא ניתן להשיג את המענה הטלפוני של משרד הבריאות - והשיחות מתנתקות לאחר מספר שניות. גם פנייה למוקד הווטסאפ נענה באמצעות בוט (מענה אוטומטי) וכאשר מבקשים לעבור לנציג מתקבלת ההודעה: "הנך מועבר לנציג, אנו מתנצלים מראש על זמני ההמתנה" – ולאחר מכן דבר לא קורה. ממטה ההסברה למאבק בקורונה נמסר כי "מוקד 'קול הבריאות' של משרד הבריאות מקבל בימים אלה כ-45 אלף שיחות ביום, מה שבהחלט יוצר עומס כבד".
(אדיר ינקו)