ילד בן 6 אותר דקור ללא רוח חיים אמש (יום שלישי) בבית ברחוב החליל בשכונת גליל ים בהרצליה. המשטרה בודקת חשד לרצח, ומסרה כי כוחות גדולים הוזעקו למקום. על פי החשד אמו דקרה אותו למוות. סבתו של הילד, אמה של החשודה, הייתה זו שאיתרה אותו בדירה. בעלה של החשודה ואביו של הילד הגיע להרצליה אחרי שקיבל בשירות המילואים שלו בעוטף את הבשורה המרה. גופת הילד תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.
תיעוד האישה בקניון בהרצליה

מוקדם יותר הגיעה לקניון שבעת הכוכבים אישה בת 33, תושבת העיר, כשגרזן בידה. המשטרה עצרה אותה במקום. במקום אותר מאבטח פצוע קל, והמשטרה מסרה כי נסיבות האירוע בבדיקה. על פי החשד, כאמור, מדובר באמו של הילד.
לאחר האירוע בקניון, כוחות משטרה ושיטור עירוני הגיעו לכתובת של החשודה, ובמקום אותר הילד ללא רוח חיים עם סימני דקירה. השניים לא מוכרים לרשויות הרווחה. בבית אותר גם כלב ללא רוח חיים, ולפי החשד היא דקרה למוות גם אותו.
3 צפייה בגלריה
הגרזן שנתפס אצל האישה בהרצליה
הגרזן שנתפס אצל האישה בהרצליה
הגרזן שנתפס אצל החשודה בקניון בהרצליה
(צילום: דוברות המשטרה)
סגן-ניצב עדי ברקוביץ, קצין אגף החקירות והמודיעין במרחב ירקון, עדכן: "התקבל דיווח במוקד 100 על אישה שהגיעה לקניון שבעת הכוכבים כשברשותה כלי תקיפה. ניידות של מרחב ירקון הגיעו במהירות לזירה, איתרו את החשודה ועצרו אותה. היא פונתה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בביטוח הלאומי ציינו שהחשודה לא מוכרת כנפגעת פעולות איבה מ-7 באוקטובר או ממסיבת הנובה.
"לאחר מכן, כעבור כמה שעות, התקבל דיווח על ילד שנמצא ללא רוח חיים בדירה בהרצליה. ניידות של מרחב ירקון ומחוז תל אביב הגיעו במהירות לזירה, סגרו אותה, ולמקום הגיע גם מפקד מרחב ירקון תנ"צ יחיאל בוהדנה שעשה הערכת מצב עם כלל הגורמים. החקירה בחשד לרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב ירקון".
שכנה של המשפחה סיפרה: "היא חלפה על פניי בערך ב-18:00 בערב ואז חזרה אליי. ראיתי אותה עם דם על הפנים, זה היה נראה לי הזוי. לא הבנתי שזה דם, חשבתי שהיא עם מסכת פנים. לא הבנתי למה היא יחפה ועם בגד קרוע, פחדתי מאוד. היא נכנסה לבניין ושאלתי אותה אם היה בסדר. היא ענתה שכן, אבל הרגשתי שזה מוזר. אחרי שעה וחצי הגיעו לפה מלא ניידות, ואז הבנתי מה קרה".
3 צפייה בגלריה
 האישה בת ה-33 מגיעה כשהיא אוחזת בגרזן לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה
 האישה בת ה-33 מגיעה כשהיא אוחזת בגרזן לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה
החשודה בקניון
זירת הרצח בהרצליה
(צילום: טל שחר)

3 צפייה בגלריה
 זירת הרצח בהרצליה
 זירת הרצח בהרצליה
הזירה בהרצליה
(צילום: טל שחר)
ראש העיר הרצליה יריב פישר הביע זעזוע עמוק מהאירוע הטרגי. "כוחות שיטור עירוני וצוותי עובדים סוציאליים של העירייה נמצאים בזירה על מנת לסייע לכוחות המשטרה ולתמוך בתושבי השכונה", אמר.
העירייה פרסמה הודעה לתושבי השכונה שבה אירע לפי החשד הרצח: "תושבות ותושבי קהילת גליל ים, ברגעים קשים אלו עיריית הרצליה איתכם ועבורכם. העירייה נערכה למתן תמיכה רגשית. המוקד העירוני בטלפון 106 תוגבר בפסיכולוגים ועובדים סוציאליים כדי לתת מענה טלפוני 24/7 במידת הצורך".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום
בהכנת הכתבה השתתפה הדר גיל-עד
פורסם לראשונה: 21:17, 16.07.24