המשדר המיוחד של ynet

אזעקות נשמעו באזורים נרחבים במרכז הארץ בעקבות שיגורים מרצועת עזה, ביום השנה לטבח 7 באוקטובר. ארגון הטרור חמאס לקח אחריות. דובר צה"ל עדכן כי זוהו חמישה שיגורים שחצו מאזור חאן יונס.
גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, לקחו אחריות על שיגור הירי לעבר ערי המרכז - שנה אחרי מתקפת הפתע. "ירינו ללב ישראל, לתל אביב. שיגרנו מטח רקטות מסוג M90 (רקטה לטווח רחוק של 90 ק"מ, י"ז) כחלק מקרב ההתשה המתמשך ובתגובה למעשי הטבח הציוניים באזרחים ועקירה מכוונת של עמנו", מסר בהודעה ארגון הטרור.
במקביל לאזעקות שהופעלו באצבע הגליל, נשמעו התרעות בראשון לציון, חולון, כפר חב"ד, מקווה ישראל, בת ים, אזור, תל אביב, גדרה, קדרון, חצב, בני עי"ש, צפריה, פארק תעשייה ראם ואזור תעשייה כנות.
הנזקים ממטח הרקטות בכפר חב"ד

זירת הנפילה בחולון
(צילום: קובי קואנקס)

(צילום יריב כץ)

3 צפייה בגלריה
יירוטים באזור חולון-ראשון לציון
יירוטים באזור חולון-ראשון לציון
הנפילה באזור חולון
(צילום: ערן סבג)
3 צפייה בגלריה
הנזקים ממטח הרקטות בכפר חב"ד
הנזקים ממטח הרקטות בכפר חב"ד
הנזקים ממטח הרקטות בכפר חב"ד
במד"א עדכנו כי שתי נשים כבנות 30 נפצעו מרסיסים בכפר חב"ד, ופונו לבית החולים שמיר בבאר יעקב. כמו כן, צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי למספר בני אדם שנחבלו קל בדרכם למרחב המוגן ונפגעי חרדה.
המשטרה עדכנה כי התקבל דיווח על נפילה של "פריט יירוט" בשטח פתוח באזור חולון. "שוטרים וחבלני משטרה של המחוז נמצאים כעת בזירה וסורקים לשם הסרת סיכון לציבור ולטיפול במוקדי הנפילה", נמסר. במקביל התקבל דיווח גם על נפילת רסיסים גם באזור כפר חב"ד.
גם בשעות הבוקר בוצעו שיגורים משטח רצועת עזה לעבר ישראל. בשעה 6:31 שוגרו ארבע רקטות לעבר יישובי עוטף עזה, ואזעקות הופעלו בסופה, חולית ופרי גן. בשעות הצהריים, בשעה 12:58, בוצעו שוב שיגורים לעוטף, ואזעקות הופעלו בין היתר בשדרות, ניר עם, איבים ומפלסים. במטח הזה שוגרו לעבר שטח ישראל חמש רקטות - שיורטו בהצלחה על ידי חיל האוויר.