שני בני אדם נפצעו באורח קל בשתי זירות שונות בתל אביב, בהמשך לנפילות והיירוטים שזוהו באזור העיר וברחבי הארץ במסגרת המתקפה האיראנית. כך עדכנו במד"א, והוסיפו כי עד כה לא מוכרים נפגעים נוספים במקומות אחרים בישראל, אך מספר בני אדם נחבלו בדרכם למרחב המוגן. כחלק מהשיגורים מאיראן נורו יותר מ-200 טילים לעבר ישראל.
יירוטים בשמי תל אביב
(צילום: טל שחר)

1 צפייה בגלריה
השמיים בצומת שוקת, הערב
השמיים בצומת שוקת, הערב
תיעוד מהמטח באזור מחלף שוקת שבדרום
מלבד הנפילות בתל אביב זוהו גם נפילות בדימונה, נבטים, חורה, הוד השרון, באר שבע, הנגב וראשון לציון. במקביל, בעקבות האזעקות הרבות, נעצרו המראות ונחיתות בנתב"ג ונסגר המרחב האווירי של ישראל. לצד זאת, מטוסים שהיו באוויר לקראת נחיתה עשו סיבוב פרסה וחזרו על עקבותיהם.
לאחר האזעקות הרבות מסר דובר צה"ל כי "הפיצוצים שאתם שומעים מקורם ביירוטים או בנפילות. מערך ההגנה האווירית מזהה ומיירט איומים כל העת". בתגובה למטח ששוגר מאיראן מסרו גורמים ישראלים כי "תהיה תגובה חריפה, מה שאיראן חטפה עד היום זה פרומיל".
אחרי שיגורים רבים לעבר ישראל מסרו במשמרות המהפכה של איראן כי "בתגובה למותם של הנייה, נסראללה ונילפורשאן ירינו ללב ישראל. אם המשטר הציוני יגיב לתקיפה האיראנית הוא יעמוד בפני התקפות אלימות". במקביל, העיתון הסעודי "א-שרק" דיווח מפי גורמים כי המתקפה האיראנית כוונה לשדות התעופה בחצרים ובנבטים, וכן לבסיס בגלילות.