ליד אשקלון: הרכב נשרף כליל, גופה אותרה בתוכו
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שני הרוגים בכבישים במהלך הלילה - וחקירת מותו של אחד מהם עדיין נמשכת. לפנות בוקר (שישי) נהרג רוכב אופנוע בן 38 שנפגע מרכב בתאונה ברחוב הנביאים בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. ההרוג הוא עבריין מוכר, שבעבר נעצר בחשד לרצח. מהחקירה התברר כי הרוכב ככל הנראה איבד שליטה על האופנוע, נשללה אפשרות שמדובר באירוע על רקע אחר.
הפרמדיק דרור בן רובי סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק של כ-30 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, אבל הפגיעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו". על פי נתוני הרלב"ד, מתחילת השנה נהרגו 22 בני אדם בכבישים.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב הנביאים בבת ים
זירת התאונה ברחוב הנביאים בבת ים
זירת התאונה בבת ים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כמה שעות לפני כן, בסביבות 2:00 בלילה, התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב לכיש על רכב שעלה באש בכביש 4 לדרום, סמוך למבקיעים שליד אשקלון. מותו של האדם שנלכד ברכב נקבע במקום.
במשטרה אמרו כי החלו בחקירת נסיבות מותו של האדם, שזהותו טרם ידועה. חוקרי המשטרה, בהם בוחני תאונות הדרכים ואנשי המחלקה לזיהוי פלילי, היו בזירה ואספו ראיות וממצאים. הגופה נלקחה למכון לרפואה משפטית, ובמשטרה ציינו כי כלל כיווני החקירה נבדקים.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך לאשקלון
זירת התאונה סמוך לאשקלון
הרכב שעלה באש בשולי כביש 4
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך לאשקלון
זירת התאונה סמוך לאשקלון
הרכב נשרף כליל, הנסיבות עדיין אינן ברורות
(צילום: תמונות כבאות מחוז דרום)
פרמדיק מד"א ניסים קרליקר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה בצד הדרך רכב שעולה באש. המתנו עד שכיבו את הרכב וניתן היה להתקרב, ולצערנו התגלה ברכב אדם ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
בכבאות מחוז דרום אמרו כי הרכב נשרף כליל: "לוחמי האש פעלו לכיבוי סופי של הרכב על מנת להוציא את הלכוד בבטחה. פעלנו בשיתוף פעולה עם המשטרה והוחלט להתעכב בחילוץ הגופה לפי החלטת המשטרה במקום".