1 צפייה בגלריה
עיסאווי פריג'
עיסאווי פריג'
השר עיסאווי פריג'. מאושפז באיכילוב ונמצא בהכרה
(צילום: יואב דודקביץ')
השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' (מרצ) עבר אירוע מוחי היום (שלישי) ופונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. תחילה עדכנו בלשכתו כי במהלך עבודתו במשרד, חש השר פריג' ברע, ועל כן "אושפז לצורך מעקב ובדיקות בבית החולים איכילוב".
לאחר מכן נמסר כי פריג' בן ה-58 עבר אירוע מוחי. הוא בהכרה ומצבו מוגדר קל, השר ממרצ מאושפז להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ נוירולוגי באיכילוב.
"תשתקי, בוז": עימות בין השר פריג' לחברי המשותפת
(צילום: ערוץ כנסת)
ברקע המחלוקות בימים האחרונים סביב חוק האזרחות כתבה שרת הפנים איילת שקד מימינה בטוויטר: "מאחלת החלמה מהירה ורפואה שלמה לידידי השר לשיתוף פעולה אזורי, דואגים לך!". גם שר החוץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד שלח לפריג' איחולי החלמה: "תרגיש טוב ותחזור אלינו מהר".
ב-27 באוקטובר 2021, לאחר עימות סוער במליאה עם חברי הרשימה המשותפת על הצעת החוק להכרה בטבח כפר קאסם ב-1956, פונה פריג' למרפאת הכנסת כדי להיבדק לאחר שחש ברע.
מי שדרש אז בשלומו הוא דווקא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת הציונות הדתית. "יש לי מחלוקות קוטביות מאוד איתו, אבל עיסאווי פריג' הוא שחקן נשמה ולקח ללב אמיתית את האירוע היום במליאה. התקשרתי לאחל לו בריאות איתנה", כתב אז סמוטריץ'.