זירת התאונה, ליד השוק
(צילום: חיים גולדיטש)

תאונה קשה ליד שוק מחנה יהודה בירושלים: פעוט בן שלוש נפצע הבוקר (שישי) ברחוב שמואל ברוך ממונית שחלפה במקום, ופונה לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר קשה מאוד. בבית החולים נקבע מותו כעבור כמה שעות.
1 צפייה בגלריה
הזירה בירושלים
הזירה בירושלים
זירת התאונה בירושלים
(צילום: חיים גולדיטש)
הפעוט נפצע בעת שחצה את הכביש, עדיין לא ברור אם הוריו המתגוררים בשכונת נחלאות היו לצדו בזמן שנפגע. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה החלו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים ובתשאול נהג המונית, שוטרים שהוזעקו למקום סגרו את זירת התאונה.
הדיווח על הפעוט שנפגע ממונית התקבל בשעה 6:53 במוקד מד"א במרחב ירושלים. פראמדיק מד"א אבישי קאפח סיפר: "ראינו על האי תנועה פעוט כבן 3 מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. מיד העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך טיפול רפואי ופעולות החייאה. נלחמנו על חייו עד שחזר דופק והגענו לבית החולים כשמצבו קשה מאוד".
בשערי צדק אמרו כי צוות רב תחומי בבית החולים נאבק על חייו בחדר הטראומה, ומשם הועבר לחדר ניתוח לשני ניתוחי חירום. "למרבה הצער, למרות הטיפול האינטנסיבי במשך כמה שעות, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו ביחידה לטיפול נמרץ ילדים של בית החולים", אמרו.
בביתר עילית נפגעה באורח קשה ילדה, הולכת רגל בת 10, מרכב חולף ברחוב דרכי אי"ש. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. פראמדיק מד"א ינאי לוי סיפר: "הילדה שכבה על הכביש כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".
במגדל העמק רכב התהפך לתעלה בכביש 73 ונהג נלכד בתוכו. הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. הגבר, שנזקק לחילוץ ממושך מהרכב, סובל מחבלה רב מערכתית. שני צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל חילצו את הנהג מן הרכב. לדבריהם, בשל מרחק הרכב מהכביש, סחבו את הציוד הייעודי למרחק רב על מנת לחלץ את הלכוד במהרה.
פורסם לראשונה: 07:59, 03.06.22