3 צפייה בגלריה
אוראל מאוגמי
אוראל מאוגמי
"ילד פעיל, עם המון חברים". אוראל
חמישה בני אדם איבדו את חייהם בתאונות דרכים ביממה החולפת, אחד מהם הוא אוראל מאוגמי, בן 17 מפתח תקווה, שנפגע אמש מרכב חולף במחלף שעריה בכביש 40. אמו של אוראל סיפרה היום (ג') בכאב על בנה הבכור, שכדי להביאו לעולם היא נאלצה לעבור טיפולים במשך לא פחות מ-15 שנים.
עוד סיפרה האם כי רק ביום שבת האחרון אוראל חגג את יום הולדתו ה-17. "אני רק יודעת שהוא נהרג בתאונה כהולך רגל", אמרה האם עופרה, "אני לא יודעת בדיוק מה קרה כי המשטרה לא נותנת לי פרטים. הוא היה בדרך חזרה הביתה. הוא חצה את כביש 40, בסביבות 22:00 בלילה, ואז באו ואמרו לי 'הבן שלך נהרג' וזהו".
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 40 סמוך לשעריה
תאונת דרכים בכביש 40 סמוך לשעריה
זירת התאונה בכביש 40, אמש
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 40 סמוך לשעריה
תאונת דרכים בכביש 40 סמוך לשעריה
מקום התאונה. "כביש מסוכן, המון ילדים חוצים"
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
יממה קטלנית: חמישה הרוגים תוך שעות
(צילום: שחר גולדשטיין, משי בן עמי)

על אוראל היא סיפרה: "הוא ילד טוב, פעיל, אחראי, חברותי מאוד. היו לו המון חברים. מדריך בבני עקיבא, משחק טניס, התחיל ללמוד נהיגה. הוא היה כבר בצו ראשון. היו לו המון חברים. בשבת שעברה חגגנו לו יום הולדת כי זה היה התאריך העברי שלו. נתנו לו מתנות, ואת המתנה האחרונה הוא קיבל מחברה שלו אתמול בערב".
עוד היא שיתפה: "אתמול הוא נסע לים, ואני בכלל דאגתי מהים. לא חששתי שהוא יילך לי כשהוא קרוב לבית. הכביש הזה מאוד מסוכן והרבה ילדים חוצים אותו, בכל יום שהם עוברים צריך להתפלל שלא יקרה כלום. הרמזורים קצרים, הנהגים נוסעים במהירות, הרבה תאונות קרו שם. צריך לסדר את זה ולהציל את הילדים פה".