2 צפייה בגלריה
התכשיטים שנגנבו
התכשיטים שנגנבו
השרשרת שנגנבה
(באדיבות המשפחה)
בית משפחתה של שירה צור ז"ל (21) מחיפה, צוערת בה"ד 1 שנהרגה עם שלושה מחבריה בפיגוע דריסה בירושלים לפני יותר מחמש שנים, נפרץ בסוף השבוע על-ידי שודדים. הוריה סיפרו כי גם תכשיטיה של שירה, שנותרו כזיכרון מבתם, נגנבו.
"אנחנו ממש מבקשים שיחזירו לנו את התכשיטים של בתנו האהובה", אמר היום (שלישי) ל-ynet האב השכול דודי, שגילה שביתו נשדד בזמן שהיו בסוף שבוע בחוץ לארץ. "באירועים כאלה אתה אומר 'לקחו מה שלקחו'. זה לא מאוד נעים שמישהו פרץ אליך הביתה וחיטט לך בדברים", שיתף האב. "אבל הדבר הכי כואב זה שלקחו את התכשיטים שבתנו הצעירה שמרה, שרשרת של לב זהב ושרשרת שההורים שלי עשו בזמנו לכל הנכדים לזכרה יחד עם פריטים נוספים".
2 צפייה בגלריה
שירה צור
שירה צור
שירה צור ז"ל
(באדיבות המשפחה)
תיעוד הפיגוע בארמון הנציב

האב השכול הוסיף כי "הדבר הזה פוגע ומכאיב לנו מאוד, זו חבטה במקום הכי רגיש שיש. אנחנו ממש מבקשים שיחזירו לנו את התכשיטים של שירה, יש להם ערך של זיכרון שזה מעבר לכל סכום כספי. אנשים שפורצים לבתים איבדו כל כבוד. לפשפש בדברים של אנשים זרים, לקחת דברים, זה עושה כל כך רע על הלב. אבל הקטע הכי כואב זה שלקחו דברים ששייכים לשירה - ואין לזה תחליף".
פיגוע הדריסה, נזכיר, אירע ב-8 בינואר 2017 בטיילת ארמון הנציב בירושלים. מחבל מצור באהר שהגיע עם מכונית דהר לעבר קבוצת הצוערים מקורס קציני המטה שהיו במקום כחלק מפעילות חינוכית. מותם של ארבעה מהם, יעל יקותיאל, שיר חג'ג', ארז אורבך ושירה צור נקבע במקום. 13 חיילים נוספים נפצעו, בהם שלושה באורח קשה ואחד באורח בינוני יעד קשה.