אב ובנו, תושבי יישוב ערבי בגליל, חשודים כי חטפו באלימות את בת משפחתם בעפולה. בתיעוד שהתפרסם הבוקר (שני), נראים השניים מכים את הקורבן, ומכניסים אותה בכוח לרכב בתחנת דלק בעיר. מעצרם הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בנצרת.
תיעוד: נחטפת ומוכנסת תוך כדי אלימות לרכב בתחנת דלק בעיר עפולה

המשטרה קיבלה דיווח ביום ראשון שעבר על אודות אישה שמוכנסת באלימות לרכב בעיר. שוטרי מחוז צפון שהוזנקו למקום פרסו מחסומים באזור והצליחו לאתר את הרכב, שנעצר בסמוך לצומת מזרע שמצפון לעיר. רכב נוסף שנמלט מהזירה אותר בבית, שבו נמצאה הקורבן כשהיא סובלת מחבלות ומצבה קל.
מהחקירה עולה כי בעקבות ויכוח שהתגלע בתוך המשפחה, עזבה בת המשפחה את הבית, ואביה ואחיה יצאו אחריה. כשזיהו אותה בתחנת הדלק, הכניסו אותה בכוח לרכבם. היום הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.
1 צפייה בגלריה
תיעוד: האישה נחטפת ומוכנסת תוך כדי אלימות לרכב בתחנת דלק בעיר עפולה
תיעוד: האישה נחטפת ומוכנסת תוך כדי אלימות לרכב בתחנת דלק בעיר עפולה
חטיפת בת המשפחה בעפולה. אישום יוגש נגד אחיה ואביה
מהמשטרה נמסר כי "אנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למגר התנהגות בריונית ואלימה מכל סוג שהוא, גם במקרים שבהם הקורבן חושש לדווח עליהם. משטרת ישראל, במסגרת מאמציה להגברת הביטחון האישי, פועלת למיצוי הדין עם אותם עבריינים, וקוראת לקורבנות עבירה לדווח לה מיד על כל עבירה. הניסיון המצטבר מלמד כי החשש וחוסר שיתוף הפעולה עם המשטרה אינו מבטיח דבר ואינו מונע את התקיפה הבאה".
ברקע, האלימות בחברה הערבית עדיין משתוללת. בסוף השבוע נרצחו שני בני אדם, תושבי נצרת (54) ולוד (60), מה שמעמיד את מניין הנרצחים מתחילת השנה על 77. לפני כחודש, שני אחים ניסו לרצוח את קרובת משפחתם, תושבת דיר אל-אסד בת 38, על רקע פעילותה ברשתות החברתיות.