המעצר של החשוד בתקיפת הצעירה באשקלון

אומץ, תושייה ורוח לחימה. כך הגיבה צעירה בת 19 שהותקפה בחוף הים בשעת לילה על ידי גבר שלפי החשד ביצע בה מעשי סדום וניסה לאנוס אותה. הודות לתפקודה קר הרוח הצליחה המשטרה לעצור אותו. בחקירה התברר: מדובר בגבר נשוי ואב לילדים.
2 צפייה בגלריה
החשוד משחזר את התקיפה בזירה עם חוקרי המשטרה
החשוד משחזר את התקיפה בזירה עם חוקרי המשטרה
כתב האישום בדרך. החשוד משחזר את התקיפה בזירה עם חוקרי המשטרה
האירוע התרחש באשקלון. הצעירה, על סף גיוס, חיכתה בחוף דלילה לידיד שלה. בעודה ממתינה צץ מולה גבר זר ופנה אליה תוך ניסיון להשיג את תשומת ליבה. היא התעלמה, ובתגובה הוא דיבר אליה בגסות. הצעירה הרגישה בסכנה וצילמה אותו בסמארטפון שלה.
"הבנתי שהוא לא יעזוב אותי ושעליי לעשות משהו", סיפרה מאוחר יותר בעדותה. האיש לא הרפה, והיא פתחה בצעידה לעבר ביתה, על שביל לאורך החוף. הוא עקב אחריה והתנפל עליה תוך שהוא חובט בה וגורר אותה הרחק מהשביל, לכיוון החולות. שם, כשהיא שכובה עם הפנים לקרקע, היכה אותה לפי החשד תוך שהוא מבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים ומנסה לאנוס אותה.
2 צפייה בגלריה
מימין, לקאו ספינאו
מימין, לקאו ספינאו
לקאו ספינאו (מימין) במעצר
הצעירה נאבקה בו עד שלבסוף הוא נמלט. פצועה וחבולה הצליחה להגיע למועדון סמוך וביקשה עזרה. אמבולנס פינה אותה לטיפול בבית החולים ברזילי. החקירה נוהלה על ידי רפ"ק קרן טולדנו, ראש משרד חקירות במשטרת אשקלון שבמרחב לכיש. במהלכה נדהמו לגלות כי למרות סערת הרגשות הפגינה המותקפת תושייה ותיעדה את החשוד בסרטון.
בעזרת הצילומים הוא אותר ונעצר. התברר כי מדובר בתושב העיר לקאו ספינאו (29), נשוי ואב לשני ילדים קטנים. תחילה הכחיש, אבל בהמשך הודה במעשה ואף שחזר אותו בחוף. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.
במשטרה אומרים כי יש לספינאו עבר פלילי "לא משמעותי". עם זאת, החוקרים חושדים שהוא תקף נשים נוספות וקוראים להן להתלונן אם אכן נפלו קורבן. מקורבי הצעירה סיפרו: "מאז המקרה היא חיה בסיוט ולא יוצאת מהבית. הוא רצח לה את הנשמה".