פרקליטת החשוד במעבר החצייה בחולון: זה לא רצח
(צילום: ניצן דרור, אבי חי)

המשטרה עצרה היום (ראשון) עבריין בן 23 מיפו, חברו של עדי מזרחי שחשוד ברצח יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון לפני כשבוע וחצי, ומייחסת לו סיוע לאחר מעשה ושיבוש הליכי חקירה.
הצעיר שוחח עם מזרחי זמן קצר לאחר הרצח, ולפי החשד שלח עבריין אחר לקחת את אופנוע ה-Tmax של מזרחי מביתו בחולון ולהעלים אותו. העבריין שנעצר לא משתף פעולה עם החוקרים ושותק בחקירתו. בנוסף אליו, גם מזרחי שב לשתוק בחקירה מאז שהתוודה ומסר גרסה למקרה, כפי שפורסמה לראשונה ב-ynet.
חברו של מזרחי יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, לשם יובא שוב גם החשוד ברצח.
2 צפייה בגלריה
 עדי מזרחי ורגע הרצח
 עדי מזרחי ורגע הרצח
מזרחי שוחח עם חברו, עבריין מיפו, ששלח אדם אחר להעלים את האופנוע
עו"ד אורית חיון, שמייצגת את מזרחי, הטיחה בדיון הקודם בבית המשפט האשמות כלפי המשטרה על אופן ניהול החקירה והתרעמה על מה שכינתה "הדלפות מהחקירה", והציגה את גרסת החשוד.
בהחלטתה להאריך את מעצרו של מזרחי עד מחר, ציינה השופטת כריסטינה חילו אסעד בדיון הקודם כי "מדובר באירוע חמור וקשה שהתוצאה שלו קטלנית. הארכת המעצר מתבקשת לצורך ביצוע שורת פעולות חקירה, והחשד הסביר התחזק במהלך ימי החקירה גם מבלי לקבוע איזו עבירה ניתן לייחס לחשוד. לא נותרו הרבה פעולות חקירה".
2 צפייה בגלריה
עדי מזרחי ואורית חיון
עדי מזרחי ואורית חיון
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו פעם נוספת. עדי מזרחי בבית המשפט
(צילום: מוטי קמחי)
בריאיון לאולפן ynet ביום רביעי שעבר טענה עורכת הדין של מזרחי כי לא מדובר ברצח, והאשימה את המשטרה בהדלפות לא-חוקיות מחדרי החקירות. "אני מסכימה שמדובר באירוע חמור שצריך לתת עליו את הדין, אבל צריכה להיות הלימה בין המעשה לעונש", אמרה. "רצח זה כשיש מניע, תכנון ואינטרס - זה לא המקרה".
וולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה בחולון, המתינו במעבר חציה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב קטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט פגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון בעיר.