3 צפייה בגלריה
נפתלי בנט ומשפחתו
נפתלי בנט ומשפחתו
נפתלי בנט ומשפחתו
(צילום: אריאל זנדברג, תקשורת רוה"מ )
יוני בנט, בנו בן ה-16 של ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבל היום (חמישי) מכתב איומים ובו קליע חי - שלושה ימים לאחר שרעיית רה"מ גילת בנט קיבלה מכתב דומה. הנושא נמצא בחקירת שב"כ. ל-ynet נודע כי המכתב הראשון שנשלח יועד לרעייתו של בנט גילת אך גם לבנו יוני. כעת נשלח מכתב איום שני שיועד רק ליוני. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.
שלשום דווח כי המשטרה ושירות הביטחון הכללי פתחו בחקירה בעקבות שליחת המכתב לרעייה גילת, שבו כאמור היו איומים גם כלפיי יוני. בעקבות כך החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת בנט. מפלג הפשיעה הביטחונית ביחידת להב 433 יהיה אמון על החקירה שבה שותף כאמור גם שב"כ.
3 צפייה בגלריה
טקס יום הזיכרון לשואה ביד ושם
טקס יום הזיכרון לשואה ביד ושם
נפתלי בנט
(צילום: AFP)
בנט אמר שלשום בעקבות האיומים כי "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי".
עוד בימים שלפני הקמת הממשלה בראשותו של בנט הועלתה רמת האבטחה שלו ושל שרת הפנים איילת שקד לדרגה חמש, אחת לפני הגבוהה ביותר. הכנסת הייתה זו שאבטחה את שקד לאור איומים שקיבלה, ובנט אובטח על-ידי הכנסת בהנחיית המשטרה.
3 צפייה בגלריה
הסטורי של יוני בנט
הסטורי של יוני בנט
הסטורי של יוני בנט
(מתוך אינסטגרם)
יוני בנט התייחס שלשום בסטורי באינסטגרם לאיומים כלפיי משפחתו. "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה והמוח של אנשים מתבשל מאנשים (אני לא רוצה לקרוא להם אנשים) שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל שטיפת המוח שהם גורמים לאנשים", כתב הבן.
בנו הבכור של ראש הממשלה, שמוכר ככוכב ברשתות החברתיות, כתב עוד: "הלוואי והיינו 50 שנה אחורה, לתקופה שבה אנשים כיבדו אחד את השני, לא הסכימו אבל לא פאקינג הסיתו לרצח. אני יודע שבתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום. פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן זה הזוי".
בימים האחרונים עלתה לכותרות משפחת בנט בעקבות תחקיר על הזמנת משלוחי מזון בסכומים של אלפי שקלים לביתה ברעננה בכל חודש. לשכתו של בנט ענתה לביקורת שהוטחה בו על בזבוז לכאורה של כספי ציבור, וטענה כי ההוצאות בביתו הפרטי של בנט - המשמש אותו כמעון ראש הממשלה בימים אלה מאחר שהמעון בבלפור נמצא בשיפוצים - נמוכות בהרבה ביחס להוצאות בתקופת בנימין נתניהו כראש הממשלה במעון הרשמי בבלפור ובביתו של נתניהו בקיסריה.