תושב טבריה בן 49 נהרג היום (שבת) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 65, סמוך לצומת עפולה צפון. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו. בתאונה נפצעה גם צעירה כבת 25 באורח קשה, ומצבו של נער בן 15 הוגדר בינוני. הם פונו לבית החולים העמק בעיר. שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של מחוז צפון החלו בחקירת נסיבות התאונה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת עפולה
זירת התאונה בצומת עפולה
זירת התאונה בצומת עפולה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ממד"א נמסר: "לאחר בדיקות רפואיות, חובשים ופרמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח העמק, צעירה כבת 25 במצב קשה, ונער כבן 15 במצב בינוני. עם חבלה רב מערכתית".
פרמדיק מד"א, עאטף סאלם, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. ראינו שני כלי רכב עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. גבר כבן 60 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום.
"צוותים נוספים העניקו טיפול רפואי לשני פצועים נוספים - צעירה כבת 25 שנפצעה באורח קשה ונער כבן 15 שנפצע באורח בינוני. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ולאחר מכן פינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קשה ובינוני".
בלילה שבין רביעי לחמישי, נהרגו בני הזוג יולי ונתי אוחיון בתאונת דרכים בכביש 1. השניים, בשנות ה-50 לחייהם, היו בדרכם לנתב"ג כדי לטוס לאתונה לחגוג את יום הנישואים שלהם. ליד לטרון אירעה התאונה הקשה שבה נהרגו. יולי ונתי, תושבי שכונת ארמון הנציב בירושלים, הותירו שלוש בנות - שיר ומאי, תאומות בנות 20 שהיו בדרכן לאילת בזמן התאונה, ורומי בת ה-18, תלמידת כיתה י"ב.
קרובת משפחה וחברה של יולי ונתי אמרה אתמול ל-ynet כי "הם היו זוג מדהים מיוחד ושמח שאוהבים לבלות. הם אהבו את הבנות שלהם. היו להם תוכניות לעתיד והכל נקטע בשנייה. העולם הפסיד אנשים טובים. דיברתי עם יולי יום לפני ודיברנו כמה קשה המלחמה ושכל יום נהרגים אנשים. הם היו פשוט אנשים טובים ונעימים. גם אנחנו עדיין לא מבינים מה קרה שם בדיוק בתאונה. אומרים שאולי הנהג שהיה לפניהם היה שיכור. הייתה הלוויה קשה מאוד. זה ממש שברון לב".