תושב פתח תקווה בן 32 נעצר הבוקר (חמישי) בחשד שאיים לרצוח את חברת הכנסת גבי לסקי (מרצ). המשטרה עצרה את החשוד בתום חקירה מהירה לאחר שקצין הכנסת הגיש נגדו תלונה.
1 צפייה בגלריה
חברת הכנסת גבי לסקי
חברת הכנסת גבי לסקי
חברת הכנסת גבי לסקי
על פי החשד, החשוד איים על חברת הכנסת בימים האחרונים ברשתות החברתיות. לסקי עצמה התייחסה לאיומים אתמול בציוץ בחשבון הטוויטר שלה. היא ציינה כי קצין הכנסת עדכן אותה על ההחלטה להגיש את התלונה, ואמרה "זו לא הפעם הראשונה שמאיימים עלי בשל מאבקי לסיים את הכיבוש".
לסקי הוסיפה: "ההסתה נגד אנשי השמאל מותרת מזה שנים ולא זוכה למענה ראוי - עד האסון הבא. אך אל תתבלבלו, לא אפסיק במאבק הצודק למען השלום וסיום הכיבוש".
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד, אך בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר אותו למעצר בית עד ליום ראשון הקרוב. בא כוחו של החשוד, עורך הדין יעקב פלומו, אמר בתגובה כי "למרשי אין עבר פלילי. הוא כתב פוסט ברשת, ומכאן ועד לייחס לו כוונת פגיעה המרחק גדול".
אתמול נחשף ב-ynet כי יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה נגד תושב הצפון שאיים לרצוח את ראש הממשלה יאיר לפיד. בתגובה באחת הרשתות החברתיות כתב: "יאיר לפיד אני רוצח אותך היום אם (הטעות במקור) רובה צלפים".