משטרת וירג'יניה מאשימה גבר בן 35 ברצח של כמה נשים שאותן הכיר באתרי היכרויות.
לטענת משטרת וירג'יניה אנתוני רובינסון השתמש בעגלת קניות כדי להעלים את גופות הקורבנות שרצח. קווין דיוויס, מפקד המשטרה במחוז פיירפקס, כינה אתמול את הרוצח הסדרתי "רוצח עגלת הקניות" ואמר שמתנהלת חקירה כדי לקבוע אם היו לרובינסון עוד קורבנות.
2 צפייה בגלריה
עגלת קניות ששימשה רוצח סדרתי ב וירג'יניה ארה"ב
עגלת קניות ששימשה רוצח סדרתי ב וירג'יניה ארה"ב
עגלת קניות שנמצאה בחיפושים
לפי דיוויס רובינסון גר בשנים האחרונות בכמה בתים – כולל בניו יורק ובמרילנד. הוא נעצר בחודש שעבר בעיר הריסונבורג בווירג'יניה והואשם בשני סעיפי רצח, אחרי ששתי גופות של נשים נמצאו במגרש נטוש בעיר. המשטרה עצרה אותו זמן קצר לאחר מכן, בעקבות תיעוד של מצלמות אבטחה ומידע שהיה בטלפון שלו. היא ציינה שהוא השתמש בעגלת קניות כדי להעביר את הגופות למגרש.
במהלך חקירתו של רובינסון נאספו ראיות שהובילו את המשטרה לערוך השבוע חיפושים באזור אכסניה במחוז פיירפקס, ליד העיר אלכסנדריה בווירג'יניה. בחיפושים הבחינו הבלשים המשטרתיים בעגלת קניות, ונזכרו שרובינסון עשה שימוש בעגלה כשהעביר את שתי הגופות למגרש בהריסונבורג. ליד העגלה בפיירפקס גילו הבלשים מכל פלסטיק גדול, שבו היו שרידי גופותיהם של שתי נשים.
2 צפייה בגלריה
אנתוני רובינסון רוצח סדרתי נעצר ב וירג'יניה ארה"ב
אנתוני רובינסון רוצח סדרתי נעצר ב וירג'יניה ארה"ב
אנתוני רובינסון
(צילום: AP/Harrisonburg Police Department)
אחת הקורבנות ששרידיה נמצאו השבוע זוהתה: שאיין בראון, בת 29 מוושינגטון שהוגדרה נעדרת בספטמבר. שתי הקורבנות מהריסונבורג הן אלין אליזבת' רדמון, תושבת העיר בת 54, וטוניטה לוריס סמית', בת 39 משרלוטסוויל. שלוש הנרצחות שזוהו נפגשו עם רובינסון באתרי היכרויות ונעלמו בחודשים האחרונים. המשטרה אמרה שהיא חוקרת אם הוא רצח נשים נוספות שהכיר ברשת. "זה מה שמדאיג אותנו", אמר דיוויס. "זה לא שלפני שלושה חודשים הוא פתאום הפך למי שהוא".
משטרת וירג'יניה לא ציינה אם רובינסון תקף מינית את הנשים לפני שרצח אותן, אך דיוויס אמר שהחשוד ביצע בקורבנות שלו עבירות "שלא ניתן לתאר במילים".