כבוד הנשיא ביידן, נותר לך חודש שלם בכדי להיכנס להיסטוריה כמנהיג היסטורי שהותיר חותם על העולם. ההתקפה האיראנית הגדולה בהיסטוריה של טילים בליסטיים על אזרחי ישראל, נותנת לך הזדמנות היסטורית לחסל את משטר האייתוללות האיראני, שמאיים בגלוי ובפומבי על ארצות הברית, המערב, ישראל ומדינות מוסלמיות מתונות.
1 צפייה בגלריה
ג'ו ביידן
ג'ו ביידן
ג'ו ביידן
(צילום: AP Photo/Susan Walsh)
45 שנים אחרי שארה"ב בראשות הנשיא הדמוקרטי ג'ימי קרטר הזניחה את משטר השאה הפרסי האוהד לטובת משטר האייתוללות השיעי, נתנה לך איראן סוף-סוף עילה למלחמה נגדה. 
בעיניי, היו לארה״ב עילות מספיקות להכות באיראן, כששלוחי איראן בעיראק, בתימן ובלבנון הרגו אמריקנים, ירו על בסיסים אמריקניים, חסמו את הים האדום, שיבשו בענק את המסחר הימי בעולם, ירו על אוניות ממדינות שונות. כבר אז הייתה צריכה המעצמה הגדולה בעולם להכות את ראש הנחש. את המשטר השיעי-ג׳יהאדיסטי בטהרן.
כאשר המשטר האיראני יורה כ-180 טילים בליסטיים על מדינת ישראל, זה נותן לך כנשיא ארה״ב עילה סבירה להגיב בהתקפה על הגרעין האיראני. לחסל את הכלכלה האיראנית
אבל כאשר המשטר האיראני יורה כ-180 טילים בליסטיים על מדינת ישראל, זה נותן לך כנשיא ארה״ב עילה סבירה להגיב בהתקפה על הגרעין האיראני. לחסל את הכלכלה האיראנית. לא להכות בעם ובמדינה האיראנית, אלא להכות ולחסל את המשטר. לתת לרוב האיראני חופש מהדיכוי בן 25 שנה.
השיקול של הממשל שלך מזה חצי שנה הוא להביא לשקט בכל מחיר במזרח התיכון, כדי שמערכת הבחירות לא תיפגע. כמי שניהל קמפיינים פוליטיים רבים, אני מזהה כבר חודשים את השיקול הפוליטי של שקט בכל מחיר. אני מבין. גם אילו אני הייתי מנהל את הקמפיין שלך כנשיא ועכשיו של סגניתך, הייתי מנסה לשמור על 2%-3% של בוחרים מוסלמים במישיגן שעלולים להישאר בבית כמחאה על תמיכת ארה״ב בישראל.

אתה, כבוד הנשיא, כבר לא מתמודד

השיקול שלך, כבוד הנשיא, יכול להיות שיקול של נשיא ולא של מתמודד פוליטי. אתה חופשי לבחור באינטרס האמריקני העליון. בהזדמנות שאיראן נתנה לך, לתקוף ולחסל את הגרעין המסוכן שהיא בונה. להציל את העולם. את עתיד העולם.
ואילו הייתי יועץ שלך הייתי אומר לך: איראן נתנה לך הזדמנות להיכנס להיסטוריה. לצד צ'רצ'יל ורוזוולט. להצטרף אליהם בספרי ההיסטוריה כמי ששחרר את העולם מהאיום הג׳יהאדיסטי. כמו שצ'רצ'יל ורוזוולט עמדו מול השלטון הנאצי של היטלר, כמו שנשיא ארה"ב רונלד רייגן עמד וניצח את השלטון הקומוניסטי של ברית המועצות.
אבל במקום להגן על העולם מאיראן, אתה אפילו מגביל את ישראל מלהגיב כנגד ההתקפה האיראנית. במקום לגנות באופן נחרץ את המשטר האיראני, אתה מגנה אותו במילים חלשות, אתה עסוק בהגבלת התגובה הישראלית. לצד מילים כמעט נימוסיות "ארה״ב תומכת באופן מלא בזכותה של ישראל להגן על עצמה…".  אתה דורש מישראל להתייעץ איתך לפני התקפה, אתה מצפה מישראל לריסון… "התגובה חייבת להיות מידתית"… . במקום תגובה אדירה כנגד תוקפנות אדירה והיסטורית של משטר אויב, אתה לוחץ על בני בריתך הישראלים. אתה בפועל מנסה למנוע מישראל פעולה ראויה: "לא אתמוך בתקיפה ישראלית על מתקני הגרעין". ומנחה: "יש להימנע ממלחמה כוללת באזור".
מה אדוני הנשיא התגובה המידתית של מדינה כשאויבת שלה יורה טילים על עיר הבירה שלה? על מרכז ארצה?! מה הייתה התגובה המידתית של ארה"ב אילו רוסיה הייתה יורה טילים בליסטיים על וושינגטון וניו יורק?! מה היית עושה אם סין או רוסיה או איראן היו מיירטות את לונדון, ברלין ורומא?!
אדוני הנשיא, הרוב במזרח התיכון מביט אליך. מצפה ממך לעמוד מול המשטרים המדכאים באיראן ובסוריה, לשחרר אותם מארגוני הטרור ששולטים במדינותיהם תימן, עיראק ולבנון. בעלות הברית המוסלמיות המתונות מחכות לוושינגטון. בוחנות את אמינות ונאמנות ארה"ב. מצפות שתעזור להן מול האגרסיביות הפולשנית של משטר האייתוללות. 
גיל סמסונובגיל סמסונוב
יש לך הזדמנות היסטורית להיזכר בהיסטוריה. צא ושאל את האמריקני הממוצע אלו נשיאים הוא זוכר - וחשוב אם יזכור אותך. ואני אומר: הציבור האמריקני (ובעולם) יזכור אותך אם תפיל את המשטר הדורסני של טהרן. אם תפציץ הלילה את הגרעין האיראני. או לפחות אם תיתן גיבוי, נשק ומודיעין לישראל, כדי שהיא תעשה את המלאכה. במקום שתגביל את ישראל, תן לישראל להיות שליחת ארה"ב, אירופה ורוב האיסלאם: לחסל את פרויקט הגרעין האיראני. 
כבוד הנשיא, יש לך שעות, ימים, עד חודש, להיכנס להיסטוריה כמגן העולם מהרשע האיסלאמיסטי. להיות צ'רצ'יל 2024.
ד"ר גיל סמסונוב הוא פרסומאי בכיר, מחבר הספר "הבגינים", ניהל 3 קמפיינים ארציים לבחירות