שלוחת התביעות של מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד תושב טירה בשנות ה-30 לחייו, שהכה אדם אחר ודקר אותו אחרי שאיים עליו בשל חוב כספי. לנאשם מיוחסות עבירות של תקיפה, איומים והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין. לצידו הואשם גם חברו של המתלונן - שדרס את שניהם כשראה את המתרחש.
זירת הדקירה והדריסה בטירה

2 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת האלימות בטירה
תיעוד מזירת האלימות בטירה
הנאשם אוחז בסכין. מתוך התיעוד
2 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת האלימות בטירה
תיעוד מזירת האלימות בטירה
תיעוד הדריסה
על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט השלום בכפר סבא, המתלונן הגיע עם חברו לרחוב שבו מתגורר הנאשם לפני כשבועיים ובין השניים התפתחו "דין ודברים". הנאשם יצא מביתו כשהוא בסכין, אז יצא המתלונן מהרכב והנאשם דרש כי ישלם לו 300 שקלים - ואיים: "תן לי את הכסף או שאני דוקר אותך", אמר לפי האישום.
"הנאשם התחיל לדקור אותו (את המתולנן - ח"ש) בגופו, לרבות בצווארו, ונתן מכת אגרוף בראשו. באותו רגע המתלונן נתן לנאשם מכת אגרוף", נכתב. "הנאשם הכה את המתלונן בבטנו, תפס את צווארו בתנועת חניקה ודחף אותו". בתיעוד מהזירה נראה חברו של המתלונן נוהג ברכב ומאיץ. הוא פגע במתלונן ובנאשם, ככל הנראה לאחר שראה את הסכנה שנשקפת לחיי חברו.
המתלונן פונה לבית חולים מאיר בכפר סבא בעקבות חבלות שנגרמו לו, והנאשם - שנעצר במקום ונחקר על ידי משטרת טירה - הסיר את חולצתו עם כתמי הדם וזרק אותה לפח האשפה. גם נהג הרכב נעצר, וכתב אישום הוגש נגדו בגין דריסה.