שני נערים פלסטינים, אחמד סרחאן ערעראווי בן ה-13 ועלי אלנינו בן ה-17, נהרגו היום (רביעי) מהתפוצצות מטען חבלה מתוצרת ביתית אותו הסיעו על אופנוע בשכונת אלהדף במחנה הפליטים ג'נין. למרות ששני הנערים, תושבי מחנה הפליטים, נהגו להצטלם עם כלי נשק, אחיו של עלי אמר כי "מדובר במטען שהצבא הישראלי השאיר במקום".
1 צפייה בגלריה
אחמד סרחאן ערעראווי ועלי אלנינו
אחמד סרחאן ערעראווי ועלי אלנינו
עלי אלנינו ואחמד סרחאן ערעראווי. נהגו להצטלם עם כלי נשק
לדברי האח, עלי "נפגע לא ממזמן מירי כוחות צה"ל. כל פעם שהצבא נכנס למחנה הוא הולך לראות מה קורה". בנוסף, אביו של אחמד טען כי "הם שיחקו ברחוב ושמענו שמשהו התפוצץ. הגענו למקום, וראינו ששניהם ללא רוח חיים".
בתוך כך, משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי מחמוד מוחמד זעול בן ה-16 נהרג מירי צה"ל בכפר חוסאן הסמוך לבית לחם. התקרית החלה כשמספר רעולי פנים פלסטינים זרקו אבנים ויידו שני בקבוקי תבערה לעבר כוח צה"ל שהיה בפעילות יזומה בכפר. הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות וביצע ירי לעבר חשודים, כאשר אחד מהם, תושב הכפר, נורה כאמור למוות.
ביום שבת האחרון נהרג מאש צה"ל נער פלסטיני בן 16 במהלך הפרות סדר בכפר דיר עמאר ממערב לרמאללה. בצה"ל אמרו כי לוחם מילואים ירה לעבר חשודים שיידו בקבוקי תבערה סמוך לכפר. בהמשך נכנסו כוחות לכפר כדי לאתר את מיידי בקבוקי התבערה, ואז התפתח עימות שבמהלכו יודו אבנים לעבר הלוחמים שהשיבו באש לעבר מפירי הסדר. הפלסטינים דיווחו כי עוד שני צעירים נפצעו בעימותים, אחד מהם במצב קשה. לא היו נפגעים מקרב כוחות הביטחון.