בן 51 מיפיע נעצר בצהריים (יום שלישי) בחשד שניסה להכניס בכוח צעירה בת 22 לרכבו ברחוב דוד רמז בטבריה. הצעירה דיווחה שהיא לא מכירה את האיש, והוא נעצר זמן קצר אחרי שדיווחה על ניסיון החטיפה.
המשטרה מסרה כי "עם קבלת הדיווח על ניסיון החטיפה, שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה. בשלב זה החקירה בראשיתה, וכל הכיוונים נבדקים".
1 צפייה בגלריה
קצרין לקראת יציאתו של רומן זדורוב למעצר בית
קצרין לקראת יציאתו של רומן זדורוב למעצר בית
"הצעירה התנגדה בכל כוחה, חייגה למשטרה ומסרה פרטים של הרכב". אילוסטרציה
(צילום: גיל נחושתן)
סנ"צ יגאל בן לולו, מפקד תחנת משטרת טבריה, סיפר כי "סמוך לשעה 12:00 קיבלנו דיווח על צעירה בת 22 מטבריה, שהייתה ליד התחנה המרכזית. רכב פרטי נעצר לידה באופן פתאומי, מהרכב יצא גבר בן 51, ניגש אליה, תפס אותה וניסה בכוח להכניסה לרכב. היא התנגדה בכל כוחה, חייגה למשטרה ומסרה פרטים של הרכב".
הוא הוסיף כי השוטרים "פרושים בכל הנקודות בעיר בכוחות גדולים. צוות שהיה בקרבת מקום קיבל את הדיווח, הגיע במהירות, וזיהה את הרכב בקרבת מקום. תוך שניות ספורות הצוות עצר את החשוד. הנהג נעצר, וכל כיווני החקירה נבדקים, כולל הלאומני".
הבוקר אישה בת 66 נדקרה למוות ברחוב הקרן בהרצליה. מותה נקבע במקום, והמשטרה עצרה בדירה את בעלה בן ה-70 בחשד לרצח. בחקירתו הראשונית הודה הבעל שרצח אותה. בני הזוג היו בהליכי גירושים, והם גרו בבניין במשך כשנתיים. שכן בבניין, שראה את האישה מתבוססת בדמה בכניסה לדירה, הזעיק את כוחות ההצלה, והדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 09:35. חובשים ופרמדיקים שהוזנקו למקום סיפרו כי היא הייתה ללא רוח חיים כשהגיעו, והם נאלצו לקבוע את מותה.