המשטרה סיימה את חקירת הירי התועה שפגע בעדי פרץ בבת ים לפני כארבעה חודשים - והגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד חמישה חשודים. כתב האישום בפרשה צפוי לייחס לחשודים שני ניסיונות רצח בבת ים בחודשים האחרונים - אחד מהם הוא אותה תקרית שבה נפגעה פרץ, כאשר נקלעה לניסיון לחסל עבריין שעמו החשודים היו מסוכסכים.
1 צפייה בגלריה
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ וזירת הירי בבת ים. בתה הקטנה ישבה לידה ברכב
(צילום: נדב אבס)
ריאיון עם פרקליט אחד החשודים בירי לעבר עדי פרץ
(צילום: שמוליק דודפור)

במהלך החקירה הסמויה הצליחה היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה אסי צור, לעלות על כנופיית עבריינים שהייתה מסוכסכת עם כנופיה אחרת. בעקבות מעצרים שביצעו הצליחו חוקרי המשטרה לפרוץ לטלפונים של החשודים, לאחר שביצעו "מעצר דמה" בגין עבירה אחרת. החוקרים הצליחו להתחקות אחרי מצלמות האבטחה שתיעדו את ניסיונות החיסול ברחבי חולון ובת ים.
בהודעה שפרסמה אחר הצהריים המשטרה, צוין כי באותה תקרית שבה נפגעה פרץ מירי תועה באוגוסט האחרון, נפגע גם העבריין שלפי החשד היה היעד לרצח. כתב האישום צפוי לייחס לחשודים ניסיון נוסף לרצוח את אותו אדם, כחודשיים לפני התקרית שבה נפגעה פרץ. המשטרה ציינה כי לצד כתב האישום שיוגש בימים הקרובים, צפויה הפרקליטות לבקש את הארכת מעצרם של החשודים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.
עו"ד נס בן נתןעו"ד נס בן נתן צילום: דנה קופל
בחודש שעבר פורסם לראשונה ב-ynet כי החשוד בירי נעצר ובעקבותיו אותרו ארבעה מעורבים נוספים. במשטרה חושדים כי האירוע התחיל בחילופי אש בין עבריינים ברחוב הנביאים - ואחד הקליעים פגע בפרץ עצמה שהייתה ברכבה עם בתה הקטנה. דבר המעצר הותר לפרסום בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי ימ"ר תל אביב, אשר כללה הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים לצד ניתוח ממצאים פורנזיים בזירה.
עורך הדין נס בן נתן, סנגורו של אחד הנאשמים, מסר בתגובה כי מרשו ממשיך להכחיש את מעורבותו.
פרץ בת ה-37, נזכיר, נורתה בראשה ב-9 באוגוסט בעת שנסעה ברכבה, בדרך לקרובי משפחתה, עם בתה בת ה-4, ונפצעה באורח קשה. היא איבדה שליטה על הרכב, עלתה על המדרכה ונעצרה בתוך גינה ציבורית. בהמשך פונתה לבית החולים במצב קשה מאוד, כל זאת לעיני בתה המבועתת, שלא נפגעה.
כמה ימים לאחר מכן חל שיפור במצבה, והיא שבה להכרה. כשבוע לאחר הירי כבר פרסמה פוסט בפייסבוק שבו סיפרה על שעברה, ובין היתר כתבה אז כי "קרו לי ניסים בערב הנורא הזה". היא הוסיפה אז כי "הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים, הבקרים בהתאוששות אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי".