ילד בן 3 נהרג בצהריים (שבת) מפגיעת רכב ביישוב חורה שבנגב. הוא הובא למרפאה מקומית ביישוב, שם נקבע מותו בתום פעולות החייאה. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.
1 צפייה בגלריה
ארכיון
ארכיון
ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על האירוע התקבל בשעה 11:50 במוקד 101 של מד"א במרחב הנגב. חובשים ופרמדיקים של הארגון טיפלו בילד במרפאה המקומית שאליה הובא וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו.
פרמדיק מד"א עמית מיכאל סיפר: "כשהגענו למרפאה חברנו לצוות הרפואי שהעניק לילד טיפול רפואי ראשוני. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. המשכנו את הטיפול הרפואי ואת פעולות ההחייאה אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
לפי נתוני ארגון בטרם, מתחילת השנה נהרגו תשעה ילדים בדריסה בסביבת הרכב, מתוכם שבעה מהחברה הבדואית. אורלי סילבינגר, מנכ"לית בטרם לבטיחות ילדים, אמרה: "רגע לפני שאנחנו מסיימים את שנת 2022, ילד נוסף נהרג בדריסה בחורה. ילדים בחברה הבדואית נמצאים בסיכון הגבוה ביותר למות בתאונה ביחס לכלל ילדי ישראל. אני קוראת לממשלה החדשה שהושבעה השבוע לפעול בצורה נחושה וברורה לצמצום תאונות הילדים ולהמשיך בפעילות ממוקדת בתוכניות מוכחות באוכלוסיות בסיכון, בהן הילדים מהחברה הבדואית".