בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של אלי פרג בן ה-49 מירושלים, החשוד בניסיון רצח אשתו באמצעות זריקת רעל. זאת לאחר שחלה התפתחות משמעותית בחקירה.
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצרו של  החשוד בנסיון דקירה של אזרחים ושוטרים במספריים
הארכת מעצרו של  החשוד בנסיון דקירה של אזרחים ושוטרים במספריים
פרג מובא לדיון על הארכת מעצרו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מדובר בהארכת מעצר שביעית בעניינו, לאחר שמקצת ימי המעצר הקודמים תמו, בהתאם להוראות החוק המתירות להשאיר חשוד במעצר עד 30 ימים. המשנה לפרקליט המדינה שלמה למברגר אישר באופן חריג ליחידה החוקרת בקשת מעצר נוספת בת שישה ימים, שכאמור בית המשפט נעתר לה באופן חלקי.
בימים האחרונים חלה כאמור התפתחות משמעותית בחקירה, כשתוצאות המעבדה לטוקסיקולוגיה אישרו כי החומר שנמצא במזרקים, שבאמצעותם על-פי החשד הזריק פרג את החומר הרעיל לאשתו, תואמים לחומר הרעיל שאותו חיפש פרג במכשירו הנייד לפני האירוע.
בריאיון שהעניקה ל-ynet א', אשתו של פרג, היא שחזרה את האירועים שהתרחשו באותו לילה. "האכלתי את הנכדה ואז הוא הכין לי תה, אך היו בתוכו כדורי שינה. הרגשתי עייפה, ואז הוא אמר לכלה שלי לקחת את הנכדה. נכנסנו לישון, איבדתי את ההכרה - ובהמשך הילדים מצאו אותי מפרפרת, עם כוס אקונומיקה ליד המיטה. הגוף שלי התנפח. הילדה שלי אמרה שצעקתי 'אלי, אלי'. הרגשתי שהוא זה שעשה את זה", סיפרה.
עוד ציינה א' כי זריקת הרעל פגעה בחוט השדרה שלה, והיא נמצאת כעת בשיקום. "לא האמנתי שהוא יכול לעשות דבר כזה", אמרה. "מי היה מאמין שאלך לישון עם הבעל והוא יזריק לי רעל לגב? מי יחשוב על פעולה כזו? אין לזה תקדים. הוא כתב לחבר שלו 'אני רוצה לשרוף אותה'".