3 צפייה בגלריה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
זירת הרצח בהרצליה
(צילום: יריב כץ)
מסתעפת חקירת הרצח של האישה בת ה-66 בביתה בהרצליה. אמש (יום שלישי) נעצרה בתה של המנוחה (32), ויחד עם אביה היא חשודה ברצח אמה. הבת שנעצרה גרה עם השניים בבית, והיא חשודה גם בשיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע.
חקירת החשד לרצח הוטלה על היחידה למניעת פשיעה במרחב ירקון. הבת נחקרה אתמול אחרי הרצח, ועם סיום חקירתה נכלאה כמו אביה. השניים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. לבני הזוג הייתה בת נוספת, שאינה חשודה בפרשה.
זירת הרצח בהרצליה
(צילום: אבי חי, תיעוד מבצעי מד''א)

3 צפייה בגלריה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
"לא תיארתי לעצמי שזו היא". הזירה בהרצליה
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
הזירה בהרצליה
הזירה בהרצליה
(צילום: יריב כץ)
האם, נזכיר, נדקרה למוות בביתה, ושכן שראה אותה מתבוססת בדמה בכניסה לבית הזעיק את כוחות ההצלה. היא ובעלה היו בהליכי גירושים, גרו בבניין במשך שנתיים, ולא היו מוכרים לרווחה או למשטרה - למעט ויכוח שהיה ביניהם בעבר. במהלך אותו ויכוח, שאירע לפני כמה חודשים, הגיעה ניידת למקום - אך בסופו של דבר לא נפתח תיק במשטרה מכיוון שלא הוגשה כל תלונה. בעבר הרחוק היה בין בני הזוג סכסוך על רכוש.
על אף המקרה לפני כמה חודשים, השכנים בבניין סיפרו שמדובר בזוג מבוגר, שקט, ושלא שמעו צעקות או מריבות מדירתם. רינה אלון, שכנה נוספת של בני הזוג, סיפרה כי פגשה לפני מספר ימים את המנוחה בכניסה לבניין. "היא החזיקה מגש פירות ושוחחנו. היא הייתה מאוד חייכנית. כששמעתי שהיה רצח לא תיארתי לעצמי שזו היא. קשה לי לעכל שזה קרה. בתי ואחת מהבנות שלה היו יחד בגן כשגרנו בתל אביב, אנחנו מכירות לא מעט שנים".
עו"ד ליאור אשכנזי עו"ד ליאור אשכנזי צילום: עידן מעוז
נציגו של הבעל החשוד, עורך הדין ליאור אשכנזי, אמר אתמול כי "פגשתי במרשי, אדם נורמטיבי ללא רבב, סמוך לאירוע. הוא שבור ומוכה כאב על האירוע הטרגי. מבלי להיכנס לפרטים בשל השלב המוקדם של החקירה, שמעתי ממנו על רקע נפשי מורכב של המנוחה. עולה כאן צורך ברור לחקור לעומק ובאופן יסודי את הנסיבות והרקע שקדמו לתקרית הקשה הבוקר, וכך מצופה שייעשה על-ידי היחידה החוקרת".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.