תאונה קשה ליד בסיס תל נוף: שתי צעירות, שתיהן כבנות 20, נהרגו בתאונת דרכים הבוקר (שני) בכביש 4103 סמוך לבית אלעזרי, ליד בסיס חיל האוויר. צעירה נוספת נפצעה באורח קל בתאונה.
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 10:16 במוקד מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשלוש הצעירות, וקבעו את מותה של אחת מהן. מצבה של צעירה נוספת הוגדר אנוש, ומותה נקבע בבית החולים קפלן ברחובות. מלבדן נפצעה גם צעירה כבת 25, שמצבה כאמור מוגדר קל.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: מד"א)
שלושה כלי רכב פרטיים היו מעורבים בתאונה הקטלנית. בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
פרמדיק מד"א יהודה בן אברהם אמר לפני שנודע על קביעת מותה של הצעירה השנייה: "כשהגענו, ברכב אחד הייתה נהגת מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות בדיקות רפואיות שביצענו בה נאלצנו לקבוע את מותה במקום.
"ברכב השני, שהיה בשטח פתוח לצד הכביש, נמצאה מטופלת נוספת במצב קשה. לאחר הרדמה והנשמה היא פונתה במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. פצועה שלישית שהייתה במקום, פונתה אף היא במצב קל לבית החולים קפלן".

32 הרוגים מתחילת השנה

כביש 4103 שבו התרחשה התאונה הקטלנית הבוקר הוא כביש שאורכו כקילומטר ומחבר בין בית אלעזרי לבסיס תל נוף. על פי נתוני הרשות הלאומית לביטחון בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 32 בני אדם בכבישי ישראל.
עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר לאחר התאונה: "תאונה קטלנית רודפת תאונה קטלנית ובכל יום נהרג אדם. מה עוד צריך לקרות כדי שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יתעוררו ויבינו שמדובר במכת מדינה שגורמת צער, סבל וכאב למשפחות רבות? מדינת ישראל נמצאת בתחתית מדינות אירופה בבטיחות בדרכים ואסור לנו כחברה להשלים עם הנתון הקשה הזה. שרת התחבורה חייבת לאשר בהקדם ולהוציא לפועל תכנית לאומית לצמצום תאונות הדרכים שכבר הוכנה בקדנציה הקודמת שלה".