אשת חינוך בכירה ממשרד החינוך לעגה לתלמיד בשיחה עם מנהל בית הספר במהלך אירוע בית ספרי שהתרחש לפני כמה ימים. בתיעוד האירוע נראית האישה מתקרבת לאוזנו של המנהל, ולוחשת לו דברים פוגעניים כלפי התלמיד. "האוזניים שלו גדולות. אני לא יודעת מי נגע באמא שלו", אמרה למנהל - והשניים התחילו לצחקק.
התיעוד: אשת החינוך לועגת באוזנו של המנהל - והם מצחקקים

האירוע התרחש מול תלמידי בית הספר, ששרו בפני המוזמנים לאירוע. תושב הצפון ששוחח עם ynet אמר כי "אני בהלם. לא ייאמן שאלה אנשי חינוך. איך היא מרשה לעצמה לדבר על התלמיד וגם לפגוע בו? גם המנהל, במקום לעצור אותה - הוא צחקק יחד איתה ולא לקח את דבריה ברצינות".
ביישוב נשמעו קולות שונים. היו שביקשו להימנע מפרסומו בגלל התנצלות שהועברה למשפחת התלמיד, אולם תושבים אחרים קראו להוציא לאור את ההתנהגות. לדבריהם, יש עשרות מקרים דומים שלא טופלו - ולכן יש מקום להעלות את הנושא כדי שלא יחזור על עצמו.
"זה מעשה חמור ביותר. חייבים להעניש את שני הבכירים ולא להעביר את המקרה בשתיקה", אמר תושב אחר. "לפגוע בתלמיד בצורה כזו מראה את חוסר האחריות".
ממשרד החינוך ומהמועצה המקומית שבה שוכן בית הספר לא נמסרה תגובה רשמית. גורם במועצה המקומית אמר: "הייתה טעות מסוימת, המשפחה קיבלה התנצלות והכול נסגר".