הציל חיים והמשיך לתחנה הבאה: תושייתו של נהג אגד הצילה היום (ד') את חייה של צעירה בת 25, במהלך נסיעה בכביש 3 ליד מזכרת בתיה. זאת לאחר שראה שהיא במצוקה נשימתית - ועשה עליה "היימליך" שהציל את חייה.
1 צפייה בגלריה
נהג האוטובוס
נהג האוטובוס
נהג האוטובוס שהציל את הנהגת שנחנקה בכביש
(צילום: ישי סלומון )
האירוע התרחש בשעות הבוקר, כשני קילומטרים לפני מזכרת בתיה. עדי ראייה סיפרו ל-ynet כי הנהגים שהיו על הכביש הבחינו לפתע כיצד רכב אחד חוצה מספר מסלולים ונעמד בצד הדרך כאשר אורות המצוקה נדלקו. "ראינו שזו התרחשות משמעותית", סיפר ישי סלומון, חובש בעצמו שנכח במקום ומיהר לבקש מחברו שנהג אף הוא לעצור את הרכב.
"עוד לפני שהגעתי לשם נהג האוטובוס עצר מאחורי הרכב שלה, הוא יצא מהאוטובוס והיא סימנה לו שהיא נחנקת. מבלי לחשוב פעמיים הוא עשה לה היימליך והציל את חייה, אחר כך, עוד לפני שאני הגעתי לשם הוא עלה על האוטובוס והמשיך בנסיעה".
לדברי סלומון, הוא וחברו שהינו מטפל נשארו עם הנהגת הצעירה עוד מספר דקות עד שהיא נרגעה וסיפרה להם מה קרה. "היא סיפרה שבלעה סוכריה שנתקעה לה בוושט, והרגישה שהיא נחנקת. הרגענו אותה ואז כל אחד המשיך בדרכו".
סלומון, אשר הספיק לצלם את הנהג, אמר ל-ynet כי מצא עבור עצמו גיבור חדש וצנוע. "הוא גיבור, התושייה הזו להבין כל כך מהר מה קרה, והעובדה שהוא לא היסס והציל את חייה מדהימים. אבל מה שיותר מדהים זה שהוא פשוט המשיך ביומו אחר כך בלי לרדוף אחר כבוד".