יגיל יעקב (13), שנחטף לרצועת עזה ב-7 באוקטובר ושוחרר אחרי 52 יום במסגרת עסקת החטופים בנובמבר, פרסם סטורי באינסטגרם שבו התייחס לחיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה. צפו:
הסטורי של יגיל יעקב על הנייה
(מתוך אינסטגרם)

בסטורי שהעלה, לצד הכיתוב "מסר חד לאיסמעיל היקר שלנו" ותמונתו של הנייה, אמר יגיל כשהוא מחייך: "כל כלב ביג'י יומו". בסטורי נוסף שהעלה, הוא כתב את אותו משפט בתגובה לידיעה אודות חיסולו של הנייה.
יגיל נחטף לעזה יחד עם אחיו אור (17), אביו יאיר ובת זוגו של האב מירב טל. האחים שוחררו משבי חמאס 52 יום אחרי שנחטפו, במסגרת הפעימה השלישית בעסקה לשחרור החטופים. האחים, תושבי ניר עוז, היו לבד בביתם בקיבוץ ב-7 באוקטובר, והתחבאו בממ"ד. הם הספיקו לספר לאימם על חדירת המחבלים. "אל תיקחו אותי, אני קטן מדי", אמר יגיל לאחד המרצחים, אך הוא נחטף לרצועה.
1 צפייה בגלריה
יגיל יעקב בסרטון תקופה על חיסולו של איסמעיל הנייה
יגיל יעקב בסרטון תקופה על חיסולו של איסמעיל הנייה
סטורי נוסף של יגיל יעקב
(מתוך אינסטגרם)
בסרטון טרור פסיכולוגי שפרסם הג'יהאד האיסלאמי צולם יגיל לצד חנה קציר, ששוחררה גם היא בעסקה בנובמבר. לאחר ששוחרר יגיל, סיפרו עליו בין השאר במטה החטופים כי הוא "אוהב לעדכן ולעלות תכנים בעמוד הטיקטוק שלו".
בפברואר קיבוץ ניר עוז הודיע על הירצחו של יאיר (יאיא) יעקב, אביו של יגיל, שהוגדר עד אז כחטוף. לפי הודעת הקיבוץ, יעקב בן ה-59 נרצח כבר ב-7 באוקטובר. הוא נחטף לרצועה כאמור יחד עם בת זוגו מירב טל, ששוחררה גם היא בעסקת החטופים.