ראש העיר חולון, שי קינן, פרסם בצהריים (יום שישי) בפייסבוק כי הוא ראש העיר שנחקר אתמול בחשד לביצוע מעשה מגונה.
"מאמש קיבלתי אלפי הודעות תמיכה וחיזוק של רבים מכם. זה ריגש אותי עד מאוד", כתב לעוקביו בפייסבוק. "סומך ידיי על מערכת אכיפת החוק, שתדע לפוגג את הערפל במהרה, אבל כבר כעת אקדים ואומר לכם: לא היה ולא נברא. נמשיך יחד בעשייה למען חולון. לכולכם יקיריי, סופ״ש רגוע ושבת שלום".
קינן, שמיוצג על-ידי עורך דין ליאור אפשטיין, זומן לחקירה במשטרת מחוז תל אביב בחשד להטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה. בתום חקירתו, ולאחר שנגבו עדויות נוספות, הוא שוחרר בערבות עצמית.
החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה נגדו לאחרונה על ידי פעילה ציבורית מוכרת בעיר שנפגשה איתו בספטמבר שעבר, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שהיו אמורות להתקיים באוקטובר. המתלוננת טוענת שחיבק אותה בצורה מינית, אחרי שרמז בפניה רמיזות מיניות. היא אף טוענת שלמחרת התכתבה איתו בעניין.
מנגד, מקורבי ראש העיר טוענים שבפגישה – שהתקיימה במקום ציבורי - הוא סירב לבקשתה להצטרף לקמפיין שלו ולקבל עבודה בבוא היום בעירייה. לדבריהם, בסיום המפגש ליד הרכב היה חיבוק תמים ללא שום כוונה מעבר.
לאחר סיום חקירתו, במשטרה מנתחים את גרסתו מול עדות המתלוננת. מהמשטרה נמסר כי "במסגרת תלונה שהוגשה במשטרה, מפלג ההונאה במחוז ת"א חקר היום באזהרה נבחר ציבור, בחשד לביצוע מעשה מגונה לכאורה. במהלך החקירה החשוד מסר את גרסתו ונגבו עדויות נוספות. בתום החקירה שוחרר החשוד בתנאי ערובה".