המסר המאיים של חיזבאללה - בזמן שהירי לצפון נמשך: גם הבוקר (שני) נשמעו התרעות מפני ירי רקטות וטילים בגליל המערבי. אזעקות הופעלו במעלות תרשיחא, כפר ורדים, חוסן, אבירים ומעונה - וכיפת ברזל יירטה 6 רקטות. בתגובה לירי כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי.
העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, פרסם הבוקר מאמר שעוסק בהתפתחויות בגבול לבנון ובהסלמה בין ישראל לארגון הטרור הלבנוני. לפי המאמר, ישראל העבירה דרך כוחות יוניפי"ל מסר לחיזבאללה, לפיו "כל מה שזז בגבול, צבאי או אזרחי בעומק של שלושה קילומטרים - מטרה לגיטימית". בתגובה לכך, חיזבאללה מסר כי אם ישראל תיישם זאת - הארגון יראה גם הוא כל מה שנע בעומק זהה בשטח ישראל כמטרה לגיטימית - בין אם אזרחית או צבאית.
יירוטים בשמי מעלות, הבוקר
(צילום: אבי מלכה, כיתת כוננות מעונה)

הכותרת
האם באמת אפשר להרחיק את חיזבאללה מהגבול?
29:33
2 צפייה בגלריה
יירוטים בשמי מעלות
יירוטים בשמי מעלות
יירוטים בגליל המערבי
(צילום: קובי לסרי)
2 צפייה בגלריה
תיעוד של מאל-ג'דיד הלבנוני מהבית שהותקף בעיתרון בדרום לבנון
תיעוד של מאל-ג'דיד הלבנוני מהבית שהותקף בעיתרון בדרום לבנון
"הדרישה לסגת מצפון לליטאני תיענה בבקשה להוציא את צה"ל מדרום לחיפה". תקיפת צה"ל בדרום לבנון
עוד נטען במאמר כי שליחים מערביים איימו על חיזבאללה בשם ישראל בהשמדת ביירות, דרשו שתיושם החלטה 1701 של האו"ם ושכוחותיו ייסוגו מצפון לליטאני. בתוך כך, נכתב כי אותם נציגים ניסו להרגיע את ישראל, תוך התחשבות בהחלטת חיזבאללה להגן על ריבונות לבנון ולתמוך ברצועת עזה. לפי חיזבאללה, עצירת המלחמה בעזה קודמת לכל הפסקת אש אפשרית.
בנוגע לחיזוק כוחות צבא לבנון בדרום וסילוק חיזבאללה מצפון לליטאני, נכתב במאמר כי עולות שתי בעיות. ראשית, למדינות המערב אין דרך להבטיח שישראל לא תמשיך לתקוף בלבנון וגם בעזה. שנית, קיים קושי בהבאת כוחות נוספים מצבא לבנון לדרום המדינה מסיבות פנימיות רבות. אחת מהן היא שלמרות שהצבא הלבנוני לא השתתף באף קרב מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, הוא היה נתון ל-60 תקיפות.
במאמר שפרסם העיתונאי פיראס א-שופי, תחת הכותרת "מדרום לחיפה כנגד מצפון לליטאני" נכתב כי דרישת ישראל לנסיגת חיזבאללה מצפון לנהר הלבנוני יכולה להיתפס בעיני ארגון הטרור בצורה דומה. "אם ההנחה מבוססת על אותו הכלל שבו הגיב חיזבאללה לאיום הישראלי האחרון – הרי שהדרישה לסגת לאזור שצפונית לליטאני תיענה בבקשה מישראל להוציא את צה"ל עד מדרום לחיפה", כתב.