תיעוד התקיפה ב"בית השניצל". הסיבה: לא קיבל מספיק טחינה וחצילים

צעיר בן 23 מעכו מאושם בעבירות של חבלה חמורה ואיומים על מנהל משמרת במסעדה בעכו, לאחר שזעם כי הכריך שהזמין לא הכיל טחינה וחצילים כפי שביקש. כתב האישום נגדו הוגש הבוקר (שני) לבית משפט השלום בעיר, כשבוע לאחר שהתקיפה התרחשה. צפו בתיעוד התקיפה.
בכתב האישום נטען כי ב-22 במאי הזמין הנאשם דרך הטלפון מזון מבית העסק "בית השניצל". כעבור מספר דקות הגיע למסעדה במכוניתו, נכנס פנימה ופנה ישירות אל מנהל המשמרת האחראי גם על פס המזון בבית העסק, אב לארבעה ילדים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: היכה את מנהל המשמרת לאחר שהכריך שהזמין לא הכיל טחינה וחצילים לפי בקשתו
תיעוד: היכה את מנהל המשמרת לאחר שהכריך שהזמין לא הכיל טחינה וחצילים לפי בקשתו
תיעוד התקיפה בעכו. "אשרוף לך את העסק"
הנאשם, כך טוענת התביעה, תקף את מנהל המשמרת וסטר לו על הלחי הימנית פעמיים. לאחר מכן הלם באמצעות ידו השמאלית בפניו של האיש, לרבות באוזנו הימנית. עוד נטען, כי הנאשם הוציא מכיסו את הטלפון הנייד שלו, והלם באמצעותו בפניו של מנהל המשמרת ובאוזנו.
"בעת התקיפה, הטיח הנאשם במתלונן כי הוא לקוח קבוע של בית העסק ודורש באופן קבוע מנת טחינה וחצילים כפולה וכי על המתלונן לעשות מה שהוא יורה לו", אמר התובע רב-פקד גלעד תלמי. "בתגובה, אמר המתלונן כי הוא יזמין משטרה למקום והנאשם בתגובה איים עליו ועל הנוכחים במקום, 'על הזין שלי המשטרה. אני אשרוף לך את העסק' וקילל את המתלונן. המתלונן הסביר לנאשם כי עליו להירגע, מסר לנאשם מנת טחינה ומנת חצילים והנאשם עזב את המקום".
באישום צוין כי כעבור מספר דקות שב הנאשם לבית העסק, מסר את שמו ואת מספר הטלפון שלו למתלונן וביקש כי פרטיו יוזנו במחשב בית העסק.
כתוצאה מהתקיפה נגרמה למנהל המשמרת חבלה חמורה – נקב בעור התוף באוזן ימין. הוא טופל במרכז הרפואי לגליל בנהריה בעקבות כאבים חזקים, הפרשות מאוזנו, סחרחורות וירידה באיכות השמיעה. בנוסף, נגרמה לו שריטה סמוך לאוזן.
"במעשיו אלו, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין וללא הסכמתו וגרם לו לחבלה חמורה", נטען בכתב האישום, "בנוסף, איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין בחייו, בגופו ובנכסיו שלו ושל אחרים בכוונה להקניטו או להפחידו".
אנטולי יאשו רפ"ק אנטולי יאשו צילום: דוברות מחוז חוף
הנאשם נעצר על ידי שוטרי תחנת עכו. רב-פקד אנטולי יאשו, קצין חקירות מודיעין בתחנת עכו, ציין כי מיד עם קבלת התלונה נעצר הנאשם, נחקר והועמד לדין. "מדובר בתקיפה חמורה בשל עניין של מה בכך ולפיכך פעלנו במהירות למעצרו של החשוד והבאתן לדין", אמר רפ"ק יאשו.
בימים הקרובים ידון בית המשפט בבקשה התביעה להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.