המשטרה הגבילה את כמות שתיית האלכוהול בהופעת הענק של עופר ניסים שתתקיים מחר (שבת) בפארק הירקון בשל מה שכינתה "רוח התקופה".
בדף הנחיות שהפיצו מארגני האירוע לחוגגים, כפי שמופץ לפני כל הופעה, נוסף סעיף שלא היה בשנים קודמות, ובו נכתב: "ברוח התקופה ולפי דרישות המשטרה החדשות – כמות השתייה האלכוהולית באירוע תוגבל לשלושה דרינקים".
2 צפייה בגלריה
הגבלות חדשות ב הופעה של עופר ניסים פארק הירקון
הגבלות חדשות ב הופעה של עופר ניסים פארק הירקון
סעיף 12 הוביל לתהיות בקרב המבלים
הסעיף החדש עורר תהייה בקרב המבלים, והמשטרה מסרה כי הכוונה ב"רוח התקופה" היא לכך שמדובר בתקופת מלחמה ובשל איום הירי הרקטי.
במשטרה אמרו בנוסף: "היה שיח בינינו לבין המארגנים, והגענו להסכמה משותפת למען ביטחון הציבור. יש המון קהל ואסור שהקהל יהיה שיכור. אם יש ירי רקטות צריך לנהל את הקהל ולבצע הנחיות, וחס וחלילה מישהו יפגע. רק לפני עשרה ימים היה ירי לאזור תל אביב".
2 צפייה בגלריה
עופר ניסים בן 60
עופר ניסים בן 60
עופר ניסים
(צילום: יוסי דוס סנטוס)
באשר לכמות הכוסות המסוימת – שלושה דרינקים – ובנוגע לשאלה אם זו החלטה שתהיה תקפה גם לאירועים נוספים בעתיד, אמרו במשטרה כי זו החלטה שהתקבלה בשיח משותף עם מארגני המסיבה וכי "כל אירוע נבחן לגופו של עניין". אולם, כאשר נעשתה פנייה למארגני המסיבה בניסיון להבין את משמעות הסעיף – אלה הפנו למשטרה וציינו כי זאת החלטה שלהם.
הופעתו של עופר ניסים, מפיק ודי-ג'יי ותיק שידוע בכינוי "עופרה", תתקיים מחר תחת הכותרת "קונצרט הגאווה" - ובסימן קריאה להשבת החטופים.