חשיפה: שחקנית נוספת טוענת כי לאורך חודשים ארוכים משה איבגי ביצע בה לכאורה שורה של עבירות מין. לדברי א', שחקנית תיאטרון שהופיעה לצד איבגי בהצגה, המעשים התרחשו לכאורה בהסעות שהובילו את השחקנים לאולם, ולעתים מאחורי הקלעים בהצגה עצמה.
2 צפייה בגלריה
א' אחת המתלוננות על משה איבגי
א' אחת המתלוננות על משה איבגי
א' השבוע
(צילום: יונתן בלום)
"סיימתי סצנה וירדתי מהבמה. איבגי ירד כמה שניות אחריי", מספרת א' השבוע בריאיון ראשון למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". "מאחורי הקלעים זה מקום מאוד-מאוד חשוך. בנקודה הזו, איבגי חיכה לי. הוא ארב לי ממש כמו חיה ששוחרת לטרף. הוא פתאום צץ משום מקום, לא הספקתי אפילו לראות אותו, רק הרגשתי אותו. הוא הצמיד אותי לקיר ודחף את הלשון שלו לפה שלי, הצמיד את האגן שלו לאגן שלי, ודחף את הלשון שלו כמה שרק יכול היה פנימה.
"קרה לי שם בדיוק מה שלפעמים אומרים שקורה בתקיפות מיניות: אני קפאתי. הגוף שלי פשוט קפא. זה היה נורא. אני לא זוכרת בדיוק כמה זמן זה היה, אבל למזלי, הוא היה חייב לעלות לבמה. וזה נגמר. רגע אחד הוא היה מול הקהל, שנייה אחר כך תקף אותי, ואז חזר להופיע. כאילו כלום".
לטענת א', אירוע אחר התרחש לכאורה בדירה שהחזיק איבגי בתל אביב לצרכי עבודה, לשם הוזמנה א' לקרוא תסריט. "אני זוכרת שהוא נצמד אליי והתחיל לעשות בי כמו 'סקס יבש'. הוא נע והתחכך בי שוב ושוב. אמרתי לו: די, תפסיק, זה לא מתאים, יש לי חבר. הסיטואציה הזו הייתה קשוחה".
2 צפייה בגלריה
משה איבגי כתבת שער שבעה ימים
משה איבגי כתבת שער שבעה ימים
שער מוסף ״7 ימים״
(צילום: טל שחר)
א' מספרת כי כל השנים הללו ניסתה להדחיק את מה שקרה לה, ולכן לא סיפרה את סיפורה, גם כאשר המשטרה ניסתה לתשאל אותה. "היום הייתי אומרת לאיבגי כמה הוא פגע בי וכמה חלקים בי הוא פשוט הרס, ומטיחה בו שהמינימום שהוא יכול לעשות, זה לקחת אחריות. להכיר בזה ולבקש סליחה".
פרקליטו של איבגי, עו"ד מיכאל כרמל, מכחיש בשם מרשו את הדברים: "אין בכוונתנו להגיב לתלונות עלומות, שפרסומן בעיתוי זה, מטרתו להשפיע על ההליך השיפוטי, מתוך מניעים אינטרסנטיים ומגמתיים. העובדות הנן כי במרבית האישומים איבגי זוכה ועל כן מסע ההשמצות והשטנה מטרתו לשפוך את דמו שוב על מעשים שלא היו ולא נבראו. איבגי מצא לנכון שלא להגיב להשמצות ללא כל כיסוי. במשך חמש שנים איבגי ספג את ההשפלה הציבורית, עת נמנע מעיסוקו במקצוע ובחר לנהל את ההליך השיפוטי על פי דין".
הסיפור המלא - היום ב"ידיעות אחרונות" במוסף "7 ימים"