האישה שאוחזת באקדח והמרדף אחר אחיה

מנופפת בשני אקדחים, על הספה: בעקבות מעצר של צעיר מטורעאן בחשד לירי סמוך לבית העלמין ביישוב, איתרו חוקרי המחוז הצפוני סרטון שבו אחותו אוחזת בשני אקדחים - שאחד מהם זהה לזה שנתפס אצל אחיה. גם היא נעצרה, ומעצרה הוארך מאז.
באירוע אחר בצפון, שגם הוא מעיד על כך שגם נשים נכנסות למעגל האלימות בחברה הערבית, תועדה אישה שרכבה על אופניים חשמליים פותחת באש לעבר מבנה באחד היישובים בגליל. במקרה זה לא דווח על נפגעים. עד כה מתחילת השנה נמנו 102 קורבנות בחברה הערבית.
רוכבת על אופניים - ופותחת באש

2 צפייה בגלריה
המשטרה הצליחה להתחקות אחר סרטון בו אחותו אוחזת באקדח זהה
המשטרה הצליחה להתחקות אחר סרטון בו אחותו אוחזת באקדח זהה
על הספה, עם שני אקדחים
2 צפייה בגלריה
תיעוד ממרדף החשוד באירוע הירי בכפר טורעאן
תיעוד ממרדף החשוד באירוע הירי בכפר טורעאן
מעצר החשוד בטורעאן
תחילת האירוע בטורעאן שבצפון בדיווח על ירי סמוך לבית העלמין. צוות בלשים שהיה בפעילות מבצעית בקרבת מקום הוזנק לאירוע, וזיהה את החשוד החמוש, בן 21, בורח מהמקום ברגל. בתום מרדף הוא נעצר ובנתיב בריחתו נתפס אקדח.
עם התפתחות החקירה הצליחו חוקרי המחוז הצפוני להתחקות אחר סרטון שבו מצולמת אחותו של החשוד, בת 22, כאשר היא אוחזת בשני אקדחים שעל פי החשד אחד מהם זהה לאקדח שנתפס אצל אחיה. היא נעצרה ביום רביעי בשבוע שעבר, ומאז מעצרה הוארך.
סנ"צ ערן מזוז, מפקד תחנת כפר כנא, אמר כי "המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדרי העדיפויות של משטרת מחוז צפון. כוחות רבים פרוסים בשטח באופן סמוי וגלוי לצורך מניעה וגילוי עבירות. אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות, נמשיך ונשקיע משאבים, כוחות ואמצעים במאבק נגד הפשיעה לטובת ביטחונם האישי של האזרחים".