מ', מתלוננת נגד יוסי שוורץ, בריאיון לאולפן ynet
(צילום: שמוליק דודפור)

מ', בת 39, הגישה תלונה נגד יוסי שוורץ, בעל מועדון "הפורום" בבאר שבע, על מעשים שביצע בה לפני כשנה וחצי. רק אתמול (רביעי), ולאחר תלונה מצד אישה נוספת - שביעית במספר - הוא נעצר ושמו הותר לפרסום. שוורץ נעצר ביום שני בנתב"ג אחרי שאישה התלוננה כי אנס אותה במועדון שלו בבאר שבע. בעבר, שוורץ אף התגאה כי התקין לחצני מצוקה במקום. מעצרו הוארך עד השבוע הבא, והמשטרה קוראת לנפגעות נוספות לדווח על מעשיו. כעת מ' מספרת על מה שעברה לאולפן ynet.
לא הופתעת שלמרות התלונות הוא ממשיך בשלו, והסיפור שלך בעצם מתחיל לפני שנה וחצי, נכון? "נכון. לא הופתעתי לצערי לראות שהוא ממשיך במעשים שלו. יש הקלה גדולה שהוא סופסוף נעצר אבל הרגשות בהחלט מעורבים. עצוב וכואב לי מאוד שאישה נוספת הייתה צריכה לעבור את אותה חוויה מטלטלת, חוויה רעה שמשנה חיים. אני שומרת על אופטימיות ומקווה שהצדק יצא לאור ומעגל האימה ייעצר".
2 צפייה בגלריה
יוסי שוורץ
יוסי שוורץ
"איבדתי את ההכרה לחמש שעות כמעט, זה לא קורה בגלל יין". יוסי שוורץ
(צילום: הרצל יוסף)
מ' ציינה כי לא פגשה את שוורץ במועדון, והסבירה לו כי היא לא מתכוונת להגיע לבית שלו. "הוא פנה אליי באפליקציית היכרויות והזדהה בשם אחר וטען שהוא בן 46. למעשה עד המפגש ממש בשלב שאני סוממתי בסם אונס, רק שם אני מגלה שזה לא הגיל האמיתי שלו". היא הוסיפה כי "הכרנו היכרות קצרה באפליקציה והוא מיד חתר למפגש והפעיל לחץ. זה קרה תוך יומיים בערך, הוא הגיע לאסוף אותי מהמשרד שלי בשעת ערב מוקדמת, וחצי שעה מהרגע שהוא אוסף אותי ההכרה שלי התחילה להתערפל".
הוא בעצם לקח אותך למסעדה, נכון? "נכון. אני תיאמתי איתו ציפיות מאחר שהיה סגר בתקופת הקורונה, והסברתי לו שאין לי כוונה ללכת לבית. התעניינתי לאן הוא רוצה שנלך כי הוא נורא התעקש. לאחר מכן הגענו למסעדה ולמעשה היינו לבד, היה סגר, ותוך באמת פחות מחצי שעה התחלתי להרגיש שמשהו מוזר קורה. לא באמת תפסתי את הסיטואציה, לא באמת הבנתי ולא הרגשתי חשש, אני פשוט לא אני. היה קשה לי ברמה הוורבלית, קשה לי פיזית".
מ' טענה כי ברור לה שאיבדה את ההכרה בגלל סם אונס, ולא בגלל שתיית אלכוהול. "אני אישה, לא בחורה צעירה, אני מכירה את עצמי, הייתי בסיטואציות אחרות בחיים שלי. באופן חד משמעי הגעתי למצב שאיבדתי את ההכרה לחמש שעות כמעט, זה לא קורה בגלל יין".
2 צפייה בגלריה
"למעשה, 12 שעות הייתי בהחזקתו". מועדון הפורום
"למעשה, 12 שעות הייתי בהחזקתו". מועדון הפורום
"למעשה, 12 שעות הייתי בהחזקתו". מועדון הפורום
(צילום: מאיר אזולאי)
ואז תוך חצי שעה מהרגע שאתם נמצאים במסעדה את מרגישה שההכרה שלך מעורפלת, 12 שעות שבמהלכן את מאבדת את ההכרה ועוברת תקיפה? "נכון. כל האירוע הזה ארך 12 שעות, אולי קצת יותר. בדיעבד אני מבינה שהוא מקצוען ויכול להיות שהוא עשה את החישוב שסם אונס ניתן לאתר אותו רק ב-10 השעות הראשונות לפחות בבדיקת דם או שתן. רק אחרי 12 שעות כשהייתי באפיסת כוחות, פיזית ומנטלית, הגעתי חזרה לרכב שלי וקיבלתי את העצמאות שלי בחזרה. למעשה, 12 שעות הייתי בהחזקתו כשהתיק שלי נשאר אצלו ברכב, כשהטלפון שלי לא איתי".
מ' הוסיפה כי היא לא מבינה איך לקח כל כך הרבה זמן עד ששוורץ נעצר. "הייתי מצפה שהדברים יקרו אחרת. אבל אני כרגע נשארת אופטימית ומקווה שבאמת סוף סוף הצדק יצא לאור". מ' החליטה לשלוח מסר לנפגעות הנוספות ואמרה כי היא "שולחת חיבוק לכל הנפגעות שמעורבות בפרשה ולכל אלה שנפגעו ולא היה להן את האומץ לגשת ולהתלונן. אני שולחת חיבוק ומבקשת בשביל כולנו להביא את הדבר הזה לסיום".